Viimeaikainen toiminta

• T
    Toiveikkaana reacted to Maana Mannila's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Toiveikas odottelija onpa sulla ollut ikävä kokemus (tai siis useampi). Kuulostaa todella raskaalta, ja itsekin täällä yk 9...
  • M
    MariAnn89 kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Ymmärrän hyvin. Mun ensimmäinen raskaus oli jännittävä. Seurannoissa ravasin viikon välein, ja toivottiin, että vauva ehtii kasvaa...
  • Zebra
    Zebra reacted to Upana's post in the thread 40+ kuumeilevat with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täällä kierto vetelee viimeisiään (tänään kp 21) jääden ilmeisesti normaaliakin lyhyemmäksi. Oireista päätellen vuoto alkaa joko tänään...
  • Zebra
    Zebra reacted to Mami91~'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Round2❤️ Meillä oli melki 20 keskenmenoo takana kun alotettiin hoidot eikä ne mitenkään ollu ns huono asia mutta siellä sitten...
  • Zebra
    Zebra kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    @Maana Mannila Ensikäynti on ensi viikon tiistaina. Joo sori, mun piti vastata sulle jo aiemmin, mut elämä tuli tielle. Nytkin täällä...
  • T
    Toiveikkaana reacted to taenuska's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Babyshower ois itelle painajainen 🫣😂 Täällä oli joku muukin jolle tällainen ois kammotus. En itekkään hirveesti arvosta yllätyksiä...
  • T
    Toiveikkaana reacted to Vaaveilija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Babyshowereista: Mulle on järkätty kerran, enkä tykkää. En välitä yllätyksistä muutenkaan. Hirveen negatiivinen asenne, mutta näin on...
  • T
    Toiveikkaana reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täälläki viimmenen 4h menny huutoitkies niin että naapurit vrmaa soittaa kohta johonki. Viel kertaakaa ei oo kyllä osunu näin kipeeseen...
  • T
    Toiveikkaana reacted to Rouva W's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Mulla on ovulaatio kahden päivän päästä ja voi että kun tekis mieli kellistää mies. Kumeja ei ole enkä jaksa hommata. La tästä kierrosta...
  • T
    Toiveikkaana reacted to Olive's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Oon vähän kiireinen, niin en oikein nyt ehtinyt lukemaan muiden viestejä. Joten vaan omanapaista päivittelyä oman kierron seuraamisesta...
  • M
    Mami91~ kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    @Round2❤️ Meillä oli melki 20 keskenmenoo takana kun alotettiin hoidot eikä ne mitenkään ollu ns huono asia mutta siellä sitten...
  • M
    MariAnn89 reacted to Miwja's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mulla ei oo ollu ku kemiallinen nyt helmikuussa, joka meni kesken n. 4+3. Viivat oli haaleat viikkoihin nähden ja digitesti sanoi ei...
  • T
    Toiveikkaana reacted to Noora992's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Siis samaistun näihin ristiriitaisiun fiiliksiin täysin! Vertaan ite kovasti oloja esikoisen raskauteen. Silloin olin vakuuttunu että...
  • T
    Toiveikkaana reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Sain soiton lapsettomuushoitopuolelta ja totesivat että haluavat odottaa syyskuuhun ennen kuin tehdään mitään. Siinä vaiheessa meillä on...
  • T
    Toiveikkaana reacted to Syyskukka's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Nyt on jännät päivät menossa, kun on kp 24 ja dpo 8. 👀 Omien tilastojeni valossa on täysin mahdollista, että kuukautiset alkaa huomenna...
Takaisin