Viimeaikainen toiminta

• Zebra
    Zebra reacted to Kali's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Ei mulla toivoa ole, joten ei se sitä aiheuta, tässä vaan 15 kuukautta kun päätä hakattu seinään niin tuntuu vaan rahan tuhlaamiselta...
  • Zebra
    Zebra reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Mies just saapui kotiin uuden pahoinvointi ämpärin kanssa 🤣 hällä on kova luotto että tänä keväänä meitä onnistaa. Niin kyllä mullakin...
  • O
    Olive kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Meillähän ei siis vielä oo yritys alkanut 🤭 kunhan seurailen mielenkiinnosta. Ja mieskin ulkomailla 🤣
  • Sysisiipi
    Sysisiipi reacted to Sinertävää's post in the thread Raskausajan ruokavalio with Tykkään Tykkään.
    Hankalin on kofeiinirajoite, varsinkin kun väsyttää kokoajan.
  • Sysisiipi
    Sysisiipi reacted to Kesäsade1's post in the thread Raskausajan ruokavalio with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mäkin oon tykänny tosi paljon yrttihaudukkeista, joten ne on ollu hankala korvata. Aasia-kaupasta ostin korealaista yuzu-teetä joka on...
  • harsokukka
    Mäkin tykkäsin tuosta peurakuvioisesta toppahaalarista eniten. Vähän liikaa tulee Gugguu mieleen noista haalareista tosin, eikä Gugguu...
  • V
    Vaaveilija kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    @Kevätlilja , mulla on kerran alkanut raskaus virtsatietulehduksella. Tulehdus tuli juuri ennen plussaa. 😬 Mä siis näen, että tuossa...
  • Zebra
    Zebra reacted to Kali's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Mä meinasin ensi viikonloppuna irrotella. Ostan pullon jotain tequilaa tai jotain ja en mieti koko helvetin yrittämispaskaa.... 🤣...
  • Zebra
    Zebra reacted to Tähtiin tuijottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Mä en ole ollut pausella, mutta ehkä vähän käsijarru päällä. On se "entäs jos", mutta nyt tuntuu siltä että kaikki lutviutunee jos on...
  • Sysisiipi
    Sysisiipi kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Kiitos vastauksesta myös sinulle :folded: Raskas ja pelottava aihe
  • O
    Olive reacted to Pakkanen's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Se huippu voi todella nopeasti mennä ohi, on yksilöllistä niin siksi testit voivat tummentua ja haalistua nopsaan 🙏
  • O
    Olive reacted to Kevätlilja's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Olive varmaan itte tekisin vielä toisen ja kattelisin onko vahvempi vai haaleempi ja aamulla sit tekisin taas. ON: Siis voi...
  • MariAnn89
    MariAnn89 reacted to taenuska's post in the thread Kuinka vauva sai alkunsa? with Optimistinen Optimistinen.
    Me aloitettiin varsinainen yritys ekan keskenmenon jälkeen. Ensimmäinen raskaus alkoi suunnittelematta ja yllättäen, joten sitä ei...
  • Zebra
    Zebra reacted to Maana Mannila's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Suskikitten hyviä keloja! Mulla ei tosiaan oo vauvakamppeita enkä oo ajatellut mitään ostaakaan ennen ku vauva on sylissä...
  • Sysisiipi
    Sysisiipi kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Huih! :O Ei kai tässä sitten auta kuin yrittää olla stressaamatta asiasta ja elää siten, että kaikki olisi hyvin kunnes toisin...
Takaisin