Viimeaikainen toiminta

• Maana Mannila
    Maana Mannila reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Itse haluaisin babyshowerin, mutta mulla ei oo sellaista kaveripiiriä, jotka haluaisi osallistua sellaiseen. Samoin mulla on erikoiset...
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to Vapaalaskija's post in the thread 40+ kuumeilevat with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mistä sitä saisi uskoa saada vielä sisarus esikoiselle? 3 hoitokierrosta oli heikkoja vasteeltaan. Yksi tutkimaton alkio pakkasessa. Ei...
  • Adela
    Adela reacted to taenuska's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Babyshower ois itelle painajainen 🫣😂 Täällä oli joku muukin jolle tällainen ois kammotus. En itekkään hirveesti arvosta yllätyksiä...
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to Puolikuu's post in the thread 40+ kuumeilevat with Tykkään Tykkään.
    @Täti-ihminen Juu, tämä on parasta aikaa vuodesta, kun pääsee puutarhahommiin ja on mukava liikkua ja viettää aikaa ulkona enemmän! 😍...
  • Maana Mannila
    Maana Mannila reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Joo nyt alko tulee kirkkaan punasta vuotoa, että kuukautiset tuli niin että soi🫠 Vituttaa ja itkettää, ku ei tämä kroppa tee yhtää...
  • Adela
    Adela reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Itse haluaisin babyshowerin, mutta mulla ei oo sellaista kaveripiiriä, jotka haluaisi osallistua sellaiseen. Samoin mulla on erikoiset...
  • Maana Mannila
    Maana Mannila reacted to Olive's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Oon vähän kiireinen, niin en oikein nyt ehtinyt lukemaan muiden viestejä. Joten vaan omanapaista päivittelyä oman kierron seuraamisesta...
  • Maana Mannila
    Maana Mannila reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Surullinen Surullinen.
    Sain soiton lapsettomuushoitopuolelta ja totesivat että haluavat odottaa syyskuuhun ennen kuin tehdään mitään. Siinä vaiheessa meillä on...
  • Zebra
    Zebra reacted to Maana Mannila's post in the thread Haaveena esikoinen with Tykkään Tykkään.
    Mä en ainakaan usko, että oot joutunut kokemaan tuon kaiken jonkin suuremman tarkoituksen takia. Se on ihan huuhaata — miksi yhdelle...
  • Maana Mannila
    Maana Mannila reacted to Syyskukka's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Nyt on jännät päivät menossa, kun on kp 24 ja dpo 8. 👀 Omien tilastojeni valossa on täysin mahdollista, että kuukautiset alkaa huomenna...
  • Zebra
    Zebra reacted to Kali's post in the thread Haaveena esikoinen with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mä en jaksa uskoa että kaikella on tarkoituksensa. Mä en todellakaan halua edes uskoa että mut on tarkoitettu joku universumi mikä lie...
  • Zebra
    Zebra reacted to Elliania's post in the thread Haaveena esikoinen with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Zebra Joo! Minullakin on ravintoloista tosi hyviä kokemuksia ja mieluusti menenkin ulos syömään ystävien kanssa niin heidän ei tarvitse...
  • Kevätlilja
    Kevätlilja reacted to taenuska's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Babyshower ois itelle painajainen 🫣😂 Täällä oli joku muukin jolle tällainen ois kammotus. En itekkään hirveesti arvosta yllätyksiä...
  • Kevätlilja
    Kevätlilja kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    @Olive varmaan itte tekisin vielä toisen ja kattelisin onko vahvempi vai haaleempi ja aamulla sit tekisin taas. ON: Siis voi...
  • O
    Olive kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Testaillaan siis lisää illalla ja aamulla! Hassua koska eilen oli vielä tosi hailakka tulos 😅
Takaisin