Viimeaikainen toiminta

• Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to Upana's post in the thread 40+ kuumeilevat with Tykkään Tykkään.
    🥳 uusi kierto alkoi! 🎉 Nyt peukut ja varpaat pystyssä, jotta tässä kierrossa ovis ei jäisi hyödyntämättä. 👍🏻
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to Moosee's post in the thread 40+ kuumeilevat with Tykkään Tykkään.
    Mä ajattelin et pitäisikö kans testata huomenna dpo9 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:. Varmaan ihan turhaa, mut sit voisi...
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to Upana's post in the thread 40+ kuumeilevat with Sympatiaa Sympatiaa.
    En tunne enää itseäni. 😳 Mun käytös on kuin pahinta murkkuikää potevalla teinillä. 🙈😭 Raivostuin tänään ystävälle ihan tosissaan ja...
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to Täti-ihminen's post in the thread 40+ kuumeilevat with Optimistinen Optimistinen.
    Mulla myös dpo8 ja tietysti jo testattu, mitäs muutakaan kun testit kaapissa huutaa 🙈😅 Mulla ei ole mitään muuta kuin juilimista siellä...
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to SarLei84's post in the thread 40+ kuumeilevat with Ihana Ihana.
    Uskaltaakohan tässä vähän jo toivoa että kaikki meneekin ok? 😯 Syksyisestä keskenmenosta viisastuneena päätin nyt heti sitten käydä...
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to Moosee's post in the thread 40+ kuumeilevat with Sympatiaa Sympatiaa.
    Pahoittelut omanapaisuudesta, ja varmaan turhastakin valituksesta. Jotenkin tänään iski sellainen ärsytys ja epätoivo, että ei tästä...
  • P
    Puolikuu reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Olin salaa kuluttanut muutaman päivän kasaten miehelleni mielekästä rentoutumispakettia positiivisen raskaustestin kunniaksi. Siinä...
Takaisin