Viimeaikainen toiminta

• hosulijasosuli
    hosulijasosuli reacted to Katkulinos's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Hei kaikki 🤍 Alkionsiirto tehtiin 26.2. Eli nyt on pp12 Sunnuntaina pp10 ja maanantaina pp11 Clearblue Ultra Early digi → raskaana...
  • hosulijasosuli
    hosulijasosuli kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Meillä sama ajatus! Mies oli jo keskeytyneessä raskaudessa ekassa neuvolassa mukana ja haluaa tulla nytkin🫶🏻
  • Roxan
    Hautakosto
  • Maana Mannila
    Maana Mannila reacted to Kali's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Pakkanen Mulla on pieni toivo että oli se kemiallinen (kuulostaapa karulta) ja siitä vaan jotain haamuili nuo viivat koska tänään oli...
  • Maana Mannila
    Maana Mannila reacted to Westo's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Paljon on taas tullut viestejä. Painan ❤️ kaikkien tilanteisiin, oli se sitten hyvällä tai haikealla. Täällä kp 16 pärähti plussat...
  • S
    Sininen hetki reacted to Cami's post in the thread Oireet with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mullakin siirrettiin 5d alkio mutta pakkasesta ❄️ tänään sain ekan mun mielestä erittäin selkeän viivan ❤️ herkkään testiin tuli...
  • S
    Sininen hetki reacted to Katkulinos's post in the thread Oireet with Sympatiaa Sympatiaa.
    Alkionsiirrosta PP11 Mulla käytössä myös lugesteron. Clear Blue digi varhaiseen on tullut nyt kahtena aamuna raskaana ❤️ ei vielä näy...
  • S
    Sininen hetki reacted to sininenhetki's post in the thread Raskaudesta kertominen with Sympatiaa Sympatiaa.
    Oon kertonut niille läheisille, jotka tiesi jo hoidoista ja että siirrossa käytiin :) On kyllä ollut ihanaa saada niin lämpimiä...
  • S
    Sininen hetki reacted to Supe's post in the thread Raskaudesta kertominen with Surullinen Surullinen.
    Tottakai saa kysyä.. noo tän neljännen kohdalla ku kerrottiin, että oon raskaana ni mun äiti oli vaan vähän kiukkusens et "et oo...
Takaisin