Viimeaikainen toiminta

• Y
    Vain tilanteessa, jossa raskaus jatkuessaan uhkaisi vakavasti mun omaa henkeä. En ole edes koskaan kuullut tällaisista tapauksista...
  • Syksynlapsi
    Syksynlapsi reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Ihana Ihana.
    Kyllä tää kuulostaa plussan arvoiselta jo
  • A
    Anni123 reacted to pienirakas's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Tää on yleensä tehokasta. Kannattaa luvata itsensä vuodeksi johonkin tärkeään tehtävään jota ei voi suorittaa raskaanaollessa, niin...
  • A
    Anni123 kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Mietin kans, että pitäiskö varata ulkomaanreissu lokakuulle niin eiköhän alkais tärppäämään 😆
  • M
    Marcustus aloitti uuden ketjun.
    Information о weather сегодня important каждому. Но часто occurs, что популярные сайты «fail» от перегрузок или не работают из-за...
  • A
    Anni123 reacted to Syksynlapsi's post in the thread Raskaaksi 2026 with Hauska Hauska.
    Nyt on e-pilleri resepti hommattu sekä äitiyshousut myyty, joten oltaisko sitä viikon päästä plussaamassa?? 😃
  • Sassii94
    Sassii94 reacted to Liina-liina's post in the thread Kotidopplerin käyttö with Tykkään Tykkään.
    @Sassii94 Just mietin samaa! Sain just dopplerin postissa, enkä heti äkkiseltään löytänyt sykettä 😅 mullakin se vilautti jotain n. 150...
  • Sassii94
    Sassii94 reacted to Aida-leena's post in the thread Kotidopplerin käyttö with Tykkään Tykkään.
    Mä oon nyt melkein parisen viikkoa käyttänyt doppleria. Mä en seuraa noita lukuja ollenkaan. Mulla ei ainakaan vielä näytä silleen...
  • Sassii94
    Sassii94 kirjoitti ketjuun Kotidopplerin käyttö.
    Mäkin yritin metsästää tuota hevosenlaukkaa, mutta en löytänyt. Jotain nopeampaa pulssia hetkittäin kuului mutta loppui tosi lyhyeen...
  • Metsätähti5
    Banaani 🍌
  • Metsätähti5
    Metsätähti5 kirjoitti ketjuun Mikä tulee mieleen?.
    Siirappi
  • Selah
    Selah kirjoitti ketjuun Koulukiusaaminen.
    Ala-asteella oli lähinnä yksi äänekäs poika joka kiusasi minua sekä viemällä tavaroita, että haukkumalla (ei muistaakseni ulkonäköä vaan...
  • Sassii94
    Sassii94 reacted to Kyfffifi's post in the thread Kotidopplerin käyttö with Tykkään Tykkään.
    Minulla on se karvalakkimalli ilman sykenäyttöä ja tänään 9+5 löysin jumputukset 😍 Taktiikkana maata lattialla, tyyny lantion alle...
  • Sassii94
    Sassii94 kirjoitti ketjuun Kotidopplerin käyttö.
    Mitkä viikot sulla on? 😅 jos malttas ja vasta viikon päästä uus yritys..
  • Aida-leena
    Aida-leena kirjoitti ketjuun Kotidopplerin käyttö.
    Mä oon nyt melkein parisen viikkoa käyttänyt doppleria. Mä en seuraa noita lukuja ollenkaan. Mulla ei ainakaan vielä näytä silleen...
Takaisin