Viimeaikainen toiminta

• H
    Henskuu reacted to Syysäityliiini's post in the thread Syyskuisten plussatestien kuvia with Tykkään Tykkään.
    Tuossa on testailut. Alin tämän päiväinen DPO15, vielä teen yhden tikun muutaman päivän päästä kun sellainen on. Ja viikkonäytöllisen...
  • H
    Henskuu kirjoitti ketjuun Oireet.
    Nauti!!!! Nää oireet on aivan järkyttäviä kun 2kk on tällaista putkeen 🥲🤢🥶😴
  • Florette
    Florette reacted to adrenalina's post in the thread Läheisille kertominen with Tykkään Tykkään.
    Jep sama! Haluisin kans ainakin sisaruksilleni kertoa jotenkin hauskalla tavalla.😁 tämä tulee olemaan perheeni ensimmäinen lapsenlapsi...
  • H
    Henskuu reacted to Syysäityliiini's post in the thread Oireet with Tykkään Tykkään.
    Tosi vähän oireita mutta kaipa sitä raskaana ollaan.. no minusta 2 ensimmäistä raskautta oli tässä vaiheessa melko oireettomia. Pitäs...
  • Florette
    Florette reacted to Tikkunen's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Joo, ja toki tosta mulla puuttuu listalta tammikuinen 23, joka kuoli kohtuun 39+3, sen jälkeen en ole itsestään selvyytenä ottanut että...
  • Florette
    Florette reacted to KaraMamma88's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Hei täällä on joku muukin sarjatulittaja (äläkä ota pahalla), katsoin vaan noita aiempien lapsiesi vuosia. Itellä 04/24, 7/25 ja nyt...
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to Sandra84's post in the thread 40+ kuumeilevat with Tykkään Tykkään.
    @Kesäheinä85 mun paino oli tästä isoimmillaan 2,5kg enemmän ja sahaan tästä -2 +-0 nii vois enemmänkin lähtee… Mut kiitos😃 @LimiLoon...
  • taenuska
    taenuska reacted to Syysäityliiini's post in the thread Syyskuisten plussatestien kuvia with Tykkään Tykkään.
    Tuossa on testailut. Alin tämän päiväinen DPO15, vielä teen yhden tikun muutaman päivän päästä kun sellainen on. Ja viikkonäytöllisen...
  • Florette
    Florette kirjoitti ketjuun Raskausajan ruokavalio.
    Hauska😆 mut tää on niin jännä et miks tosi monella raskaana tulee mieliteko ruokiin joita on syöny lapsuudessa tai nuoruudessa!!
  • Kesäheinä85
    Kesäheinä85 reacted to LimiLoon's post in the thread 40+ kuumeilevat with Optimistinen Optimistinen.
    @Täti-ihminen Oon ymmärtänyt, että meillä PCOS tyypeillä voi olla vähän paremmat munasoluvarastot kun muilla samanikäisillä juuri siitä...
  • Florette
    Florette reacted to Anninen's post in the thread Raskausajan ruokavalio with Hauska Hauska.
    Siis mulla tuli eilen ihan hirvee tarve saada itsetehtyä siskonmakkarakeittoa. Ja kun sanon itsetehtyä, tarkoitan että minä marisin...
  • taenuska
    taenuska reacted to Blueberr's post in the thread Varhaisultrat with Tykkään Tykkään.
    Ajattelin varata joskus 6+6-7+4 varhaisultran. Täällä maksaa 83e kätilön tekemä ultra ja kyllähän tuo kirpaisee, mutta haluan nähdä onko...
  • Florette
    Florette reacted to Arie's post in the thread Raskausajan ruokavalio with Hauska Hauska.
    Mä en voi sietää pussinuudeleiden hajua ollenkaan, tekisi mieli evakuoitua pois kotoa aina kun mies syö nuudeleita. 🤢
  • Kuuttituutti
    Ampumahiihto 15 Curling 0 (-2) Jääkiekko 2 (+1) Alppihiihto 10 Pikaluistelu 10 Lumilautailu 10 Mahakelkkailu 4 Taitoluistelu 18
Takaisin