Viimeaikainen toiminta

• Ness
    Ness kirjoitti ketjuun Raskausoireet.
    @Mimiliina tervetuloa mukaan ja onnea plussasta 💕 Hauskaa, että BBT-ketju kaluttuja läpi, siinä oli varmaan hommaa 😂 Nyt ainakin tiedät...
  • Florette
    Florette kirjoitti ketjuun Raskausoireet.
    No siis en ensinnäkään tiedä onko oikeesti apua vai kuvittelenko vaan mut jotenki tuntuu siltä. Ja en tiiä onko näistä kaikista apua vai...
  • Hedi88
    Hedi88 reacted to Liina-liina's post in the thread Läheisille kertominen with Sympatiaa Sympatiaa.
    Totta kyllä tuokin! Mut toivotaan tosiaan että vaan hyvät uutiset riittäisi 💚
  • Hedi88
    Hedi88 reacted to Kirsikankukkanen's post in the thread Läheisille kertominen with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mä oon miettiny kans niin et niille oon valmis kertomaan kenelle mahdolliset huonotkin uutiset haluaisin jakaa.
  • Ness
    Ness reacted to Arie's post in the thread Raskausoireet with Sympatiaa Sympatiaa.
    Jaahas, 5+0 kunniaksi alkoi pahoinvointi! Aamupalan jälkeen nälkä tuli jo 1,5h jälkeen ja samalla iski huono olo, onneksi aika lievänä...
  • Ness
    Ness reacted to Mimiliina's post in the thread Raskausoireet with Ihana Ihana.
    En olisi uskonut, että vielä joskus kirjaudun mihinkään "mammapalstalle", mutta niin vain minäkin täällä hei ❤️ Täällä on myös nimiä...
  • Ness
    Ness reacted to Pantis's post in the thread Pelot with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mulla takana kaksi kkm joista ekassa tuli välillä hitusen vaalanpunaista ponnistusvuotoa mutta ei mitään muuta, ja raskausoireet loppui...
Takaisin