Vastaa ketjuun

Meillä on yritetty nyt tosissaan raskautta toista vuotta. Takana on yksi keskeytynyt keskenmeno rv 8, jonka jälkeen päädyttiin kaavintaan. Noh... Tämän jälkeen ei ole sitten puoleen vuoteen tapahtunut yhtään mitään. Ahdistaa, kun tiedän, että kaavinta voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista ja kuitenkin gyne ollut sitä mieltä, että kun yksi raskaus on saatu alulle, niin varmasti tulee toinenkin. Mutta milloin???? Olen itse 32-vuotias ja tuntuu ettei tässä enää loputtomiin tuota hedelmällistä aikaa ole jäljellä... Meillä suhdetta selvästi rasittaa tällä hetkellä tämä ns. pakkoseksi aina oletetun ovulaation aikaan sekä niiden kuukautisten alkamisen aiheuttama sydämen murtuminen ja minun masentumiseni. Mieheni yrittää olla kannustava, mutta kun on kuullut jo vaikka kuinka monesti, että ehkä ensi kuussa sitten, ei tahdo oikein kantti kestää..  :( Olen yrittänyt olla asiaa liikaa ajattelematta, mutta ei se onnistu. Ja iltaisin aina miehelle höpötän kaiken maailman ovulaatio ym raskauteen liittyviä seikkoja ja tulee sellainen olo, että jauhan samaa asiaa päivästä toiseen, kunnes mies joku päivä saa tarpeekseen. Mutta hän on tällä hetkellä ainoa kenelle voin näitä purkaa. Muilla ystävillä on lapsia ja kuten edellä muutkin ovat maininneet, että tällaisille ystäville vain on pirun vaikea puhua. Yritän pitää lippua korkealla ja toivon koko sydämeni pohjasta, että vielä tässä elämässäni meille lapsi suotaisiin...:Heartred

Takaisin