Vastaa ketjuun

Moi Nessu, kiitos vastauksesta.

Vaikka en olekkaan tänne kirjoitellut käyn täällä lukemassa muiden kirjoituksia, niistäkin saa tsemppiä omaan elämään.

Minä olen 27-vuotias ja mies 8-vuotta vanhempi.

Syksyllä/kesän jälkeen pitäisi tulla aika tarkempiin tutkimuksiin. Olen päättänyt että siihen asti pyrin olemaan stressaamatta asiaa. Välillä se onnistuukin, mutta joskus tulee vaiheita jolloin tuntuu että muuta ei pysty ajattelemaan. Olen siinä iässä, sekä kaikki ystäväni ovat minua vanhempia että kaikki on jo saaneet ensimmäiset lapset.

Ihanaa kuulla teidän hoidoista, koska itsellä nämä kaikki tulee varmasti olemaan vielä edessä. Minulla on kierrot heitelleet aika paljon (30-63)joten uskon että niitä lähdetään tasaamaan. Lapsettomuutta meillä on ollut suvussa sekä äidin että isän puolella, liekö myös sukurasitetta.

Tuntuu että nyt on ollut helpompi olla stressaamatta, kun tietää että syksyllä asiaa aletaan tutkimaan tarkemmin. Liekö myös kesäloma joka saa muita ajatuksia mieleen. Nyt on taas se aika kuukaudesta kun jännitän että "voisikohan se olla mahdollista" kun kuukautiset pitäisi alkaa tällä viikolla. Koskaan ei tiedä ;)

Täältä saa kyllä paljon voimaa myös itselle kun kuulee kokemuksia teiltä jotka ovat tai ovat olleet samassa tilanteessa.

Toivottavasti meillä meillä kaikilla on vielä jossain kohtaa oma pikkuinen sylissä. Kiitos blogivinkistä, pitää tutustua siihen.

Takaisin