Yrittäminen kyllästyttää👋🏼

Kyllästynytyrittäjä

Silmät suurina ihmettelijä
Moikka!
Oon 23vuotias perus terve nainen, yritystä takana 8kk. Joulukuussa 2023 lopetin pillerit.
Kierto ollut aina päivälleen säännöllinen ja nyt pillereiden jälkeen ensimmäiset puoli vuotta vaihtui kierto 25/25 kun ennen pillereitä oli 27/27. Nyt tasaantui vanhaan kiertoon muutama kuukausi sitten eli nyt mennään taas 27/27.
Ensimmäistä yritellään.
Tikuttanut olen ovulaatiota ja plussaa kyllä näyttää aina oletettuun ajan kohtaan mutta siitä huolimatta ei tärppää...
Seksiä on joka viikko ja ovulaation aikaan aina päivittäin tai joka toinen päivä.
Voiko tää tosiaan olla näin raastavan vaikeeta vai onko mussa vaan joku vika kun nuorikin olen mutta ei vaan tärppää😭
Tupakoinnin lopetin vasta 1,5kk sitten, voisko olla vielä paremmat mahdollisuudet raskautta syksyllä kun alkaa vaikutukset/hyödyt tupakoinnin lopetuksesta tulemaan vai onko tää ihan tuhoon tuomittua.

Kertokaas omia kokemuksia😅

Me olimme mieheni kanssa tasan 2vuotta ilman ehkäisyä ja siitä toinen tasan vuosi tuli 100% ovulaatio joka kierrossa ja ajoitukset osui nappiin seksin kanssa. Silti kesti varmoista ovulaatioista huolimatta 12kk raskautua.
Nyt olen raskaana 37+4 ja täytän marraskuussa 25v.
Tsemppiä yritykseen. Muistan vieläkin kuinka turhauttavaa oli ja kuinka alkoi usko loppumaan koko touhuun, varsinkin kun nuoria ollaan ja silti kesti.
Kyllä se teilläkin vielä tärppää❤️

Moikka!

Sitä sattuu, kun tutustuu uuteen paikkaan. Ehkä löysitkin jo, mutta Vauvakuumetta osiosta löytänet paremmin tilanteeseesi sopivaa vertaistukea. 😊

Itse yritin esikoista vähän yli vuoden. Oltiin juuri aikeissa hakeutua lapsettomuustutkimuksiin, kun sitten tärppäsikin luomuna. Olin plussatessani 22v ja perusterve. Muistan kuinka raastavalta se tuntui pettyä kuukaudesta toiseen, vaikka ei varsinaisesti lapsettomuudesta ollutkaan kyse. Toivottavasti teillä tärppää pian. ❤️

Takaisin