Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiva tai no kiva ja kiva, miten sen nätisti sanoisi että mie en oo ainut "perus" tilanteessa oleva.Mulla käytössä ehkäisyrengas ja eilen plussasin. Todellinen yllätys siis, senkin suhteen että mulla ei ole vakituista suhdetta vakituinen seksisuhde joo, mutta yh olen. Ennestään löytyy kolme poikaa.
Ihana lukea pjertti ja han_sunen, teidän tarinat on ihan kuin minun elämästä. Kaksi vuotta sitten tajusin vasta 10viikolla että olen raskaana (monen vuoden turhien yritysten jälkeen) ja nyt toinen luomuvauva tuon 2 vuotiaan seuraksi olisi tulossa toukokuun puolessa välissä. On se elämä vaan niin ihmeellistä.Pjertti, sun tarina kuulostaa niin tutulta! Me yritettiin miehen kans vauvaa vuosi ja sit kävin gynellä, joka antoi pcos diagnoosin ja lapsettomuustuomion... Menkat on aina olleet ihan hirveät ja epäsäännölliset! Sitten eräs kaunis päivä, viiden vuoden jälkeen, kun olin kysyjille jo vastannut, että meille ei koskaan tule lasta, tein positiivisen testin! Ja heti perään samana päivänä neljä lisää! :D ja kaikki näytti yhtä vahvaa plussaa! Nyt se vauva on toimelias kaksi vee ja toinen luomuvauva on masussa! :) muuta en osannut yhdistää oireiden helpottamiseen kuin reippaan liikunnan ja macajauheen käytön!