Ylipaino ja raskaus

Clearbluessa pelkkä poikittainen viiva testi-ikkunassa on nega. Kun on raskaana, muodostuu pystyviiva, joka muodostaa sen vaakaviivan kanssa +-merkin. Suosittelen vilkaisemaan käyttöohjeita. Siellä on (ainakin ennen ollut) selvät kuvat siitä mitä mikäkin tarkoittaa ja kerrotaan mm. kuinka pitkän ajan päästä tulos kuuluu katsoa. Joka tapauksessa kannattaa odottaa ainakin pari päivää ja tehdä uusi testi, jos vuoto ei ala.
 
Tein uuden testin, kun vieläkään ei ole menkat alkanu ja jo 10 päivää myöhässä. Negaa näytti taas.. Taidan vielä odottaa ens viikkoon ja tehdä taas testin. Tällä kertaa en tehny clearbluen testiä vaan halvemman testin.
 
Mulla myös reilusti ylipainoa (rv24) ja korkea ikä, mutta neuvolassa on suhtauduttu hyvin. Eka ultra tehtiin ala kautta ja rakenneultrassa sainkin useamman kerran kuulla että on "huono näkyvyys". Onneksi en joudu sen ihmisen kanssa olla enempää tekemisissä 😅

Toinen negatiivinen juttu mihin törmäsin eilen oli se, että mulle sopivaa raskausvyötä ei apuvälinepalvelusta löydy 😢. Katsoin myös pikaisesti suomalaiset verkkokaupat, enkä vielä löytänyt mitään XXXL-kokoista (saati isompaa). Sen sijaan Amazonissa näkyi olevan. Onko muilla kokemuksia/suosituksia raskausvyön tilaamisesta netistä? Mikä olisi hyvä merkki?
 
Mulla myös reilusti ylipainoa (rv24) ja korkea ikä, mutta neuvolassa on suhtauduttu hyvin. Eka ultra tehtiin ala kautta ja rakenneultrassa sainkin useamman kerran kuulla että on "huono näkyvyys". Onneksi en joudu sen ihmisen kanssa olla enempää tekemisissä 😅

Toinen negatiivinen juttu mihin törmäsin eilen oli se, että mulle sopivaa raskausvyötä ei apuvälinepalvelusta löydy 😢. Katsoin myös pikaisesti suomalaiset verkkokaupat, enkä vielä löytänyt mitään XXXL-kokoista (saati isompaa). Sen sijaan Amazonissa näkyi olevan. Onko muilla kokemuksia/suosituksia raskausvyön tilaamisesta netistä? Mikä olisi hyvä merkki?
Paljonko tarttis olla ympärysmitan?
 
Hyvä kun 1,5 metrin mittanauha menee ympäri 😕. Onko tietoa, mistä tuo mitta pitäisi tarkalleen ottaa?
 
Hyvä kun 1,5 metrin mittanauha menee ympäri 😕. Onko tietoa, mistä tuo mitta pitäisi tarkalleen ottaa?
Raskausajan tukivyö tulee lantiolle, tavallaan niinku "vatsan alapuolelle" ujutetaan.

Sattuisko Lola&Lykke XL menemään? Se ois ainakin hyvä ja tukeva.
lolalykke-size-chart-pregnancy-band-mobile-1.jpg
 
Takaisin
Top