Hei, löytyisiköhän täältä vertaistukea... Oon viikolla 41+6 ja huomiseksi on varattu käynnistysaika. Aikovat kokeilla ballonkikäynnistystä. Mun on todella vaikeaa hyväksyä ettei synnytykseni käynnisty itsestään. Lisäksi pelkään joutuvani keisarinleikkaukseen. En pelkää kipua tai että minulle kävisi jotain vaan olen jo etukäteen pettynyt synnytykseeni. Onko täällä keisarileikkaukseen epäonnistuneen käynnistyksen jälkeen päätyneitä äitejä jotka eivät sitä alunperin halunneet? Miten olette selvinneet tunteidenne kanssa? Entä mitä te muut, joita ahdistaa synnytyksen keinotekoinen käynnitys, tunnette? Itse odotan toista lastani. Eilen kontrollilääkärissä todettu että kaikki on hyvin minulla ja vauvalla. Silti käynnistävät koska yliaikaisuuteen sisältyy riskejä. Kauheaa herätä joka aamu ja tajuta ettei synnytys vieläkään ole lähtenyt käyntiin. Harvakseltaan tulee kyllä kipeitä supistuksia mutta eivät tihenny eivätkä voimistu... Kiitos jos joku jaksaisi tsempata/kertoa omista kokemuksistaan tai tämän hetkisistä tunteistaan.