Yleinen keskustelu

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä voitte keskustella kaikesta mieleen juolahtavasta, mikä ei kaipaa omaa ketjuaan. 😊 Voi liittyä tai olla liittymättä odotukseen!

Uusia ketjuja saa tietenkin kaikki helmikuiset aloittaa vapaasti, ihan mistä aiheesta vain haluaa keskustella. 😊 Jokusen ketjun tulen teille raskauden edetessä aloittamaan - ellette ole itse ehtineet tehdä vastaavia ensin.

Mä nyt tuun kuikuilee tännekkin et koska alkaa ihmiset plussaamaan 😊
Oon siis kahden vaiheilla liitynkö tammikuisiin vai helmikuisiin. Tän hoitoalkuisen raskauden LA olisi 31.1.2026 joten jos oon tammikuisissa oon aina vika kaikessa 😂 Tosin vasta kun saan verikokeen tuoloksen voin todella uskoa että raskaana ollaan 🙏

Mäkin olen täällä käynyt vakoilemassa parin päivän ajan että milloin tulee ensimmäiset viestit 😆 enkä kehdannut olla ensimmäinen kirjoittaja 😆

Plussasin vasta ihan haaleasti toissapäivänä, ja nyt vaan lähinnä ahdistaa tällä hetkellä että meneekö kesken vai jatkuuko 😬 Ainoastaan kemiallisia raskauksia takana (toki vain 2 toistaiseksi mutta silti!) joten mieli valmistautuu automaattisesti samaan nytkin. Jos jotain positiivista, niin viiva on aavistuksen kahdessa päivässä voimistunut.

Hoitoalkuisia ollaan siis täälläkin. Pas-keskustelussa ollaan kirjoiteltukin molemmat 🤭 Toivotaan että tässä kävisi kummallakin hyvin 🫶🏼

Tänään oli virallinen testipäivä ja tyksissä ei enää mennäkkään automaattisesti verikokeelle vaan tuli suoraan varhaisultra-aika 17.6.

Toivotaan että molemmat päästään onnellisesti loppuun asti❤

Mäkin toivoisin että ehtisin saada varhaisultran juhannusviikolle 🤞🏼Jos siellä olisi kaikki hyvin, niin ehkä sitten voisi jo juhannuksena uskaltaa kertoa lähimmille ihmisille ❤️ Olisi ihana juhannusylläri 😊

👋🏼

Yritystä 8-9kk takana, kohta mittarissa 40v, kolme onnistunutta raskautta, neljä lasta ja neljä keskenmenoa. Tää uusi raskaus jännittää ihan hirveesti

Eilen tein positiivisen testin. Ovulaatio oli jo kp6 ja eilen dpo11. Selkeät viivat herkällä testillä. Tänään vielä testasin ihan normitestillä, niin kyllä siinä kaksi viivaa on.

Miehelle tämä on ensimmäinen.

Laskurin mukaan ovulaatiota laskettuna la menisi 6.2.

Mäkin jo vähän varovaisesti kirjoittelen tähän ketjuun. ❤️
Mullakin hoitoalkuinen raskaus ja virallinen testipäivä oli tiistaina. Mulle siirrettiin 2-päiväinen 13.5. Ja tiistaina digi näytti viikkoja 2-3.
Toivon kanssa, että tässä kävisi hyvin, mutta oon aika skeptinen, eikä luottoa vielä ole. Mulla on varhaisultra 16.6. ja sillon viimeistään näkee tilanteen.
Mulla on ollut vajaan vuoden sisällä nyt kaksi kkm. Mutta ehkä tää viimeinen pakastealkio on sinnikäs. 😅

Hei ompa kiva että jo 3 hoitoalkuista on löytänyt tiensä tänne ❤️ Mikäli @Mökkimakkara (ihana nimimerkki btw😆) päättää pysyvämmin lyöttäytyä tänne helmikuisten joukkoon 🤭

@Pöllöliini samaistun täysin sun skeptisyyden tunteeseen, itselläkin on todella vaikea luottaa tähän. Voi vain toivoa että pelot osoittautuu vääräksi 🫶🏼 Mä saan varhaisultrapäivän tietoon todennäköisesti perjantaina samalla kun ilmoitan testin tuloksen klinikalle 😊 Mulla siirrettiin 19.5. viisipäiväinen alkio.

Toivotaan tänne kaikkien alkioille rutkasti sinnikkyyttä 🥰

👋🏼

Yritystä 8-9kk takana, kohta mittarissa 40v, kolme onnistunutta raskautta, neljä lasta ja neljä keskenmenoa. Tää uusi raskaus jännittää ihan hirveesti

Eilen tein positiivisen testin. Ovulaatio oli jo kp6 ja eilen dpo11. Selkeät viivat herkällä testillä. Tänään vielä testasin ihan normitestillä, niin kyllä siinä kaksi viivaa on.

Miehelle tämä on ensimmäinen.

Laskurin mukaan ovulaatiota laskettuna la menisi 6.2.

@Elea82 Nyt vasta tajusin että vau miten aikaisin sulla on ollut ovis 😮 ja vielä tullut plussa! olisipa hauska tietää kuinka paksuksi limakalvo oli ehtinyt kasvaa alkion kiinnittymishetkeen mennessä 🤭 Onko sulla tavallisesti ovulaatio aikaisilla päivillä vai oliko tämä poikkeus? 😊

Tiedättekö miten pakastealkion siirrossa lasketaan laskettu aika? Haluaisin olla varma omasta laskutavasta. 🙈

@Elea82 Nyt vasta tajusin että vau miten aikaisin sulla on ollut ovis 😮 ja vielä tullut plussa! olisipa hauska tietää kuinka paksuksi limakalvo oli ehtinyt kasvaa alkion kiinnittymishetkeen mennessä 🤭 Onko sulla tavallisesti ovulaatio aikaisilla päivillä vai oliko tämä poikkeus? 😊
Hauskinta tässä on, et mun elimistö on niin sekaisin (aina ollut), et kierto saattaa olla kaikkea 20-120 päivän väliltä. Terolut aloitettiin elokuussa 24, niin kierto ollut niillä 24-37pv.

Ja aina ei välttämättä ovista edes ole. Testit on ollu mitä on, tässä kierrossa tuli digitestillä hymynaama kp5, kun testattiin niitäkin. Haluttiin nähdä, et tuleeko sitä naamaa ja onko edes ovista. 🤭

Mun tuurilla sieltä tulee sit taas tuplat. Kaksosista sain plussan ennen rv 4+0, muista lapsista tullut vasta 4+1 tai jälkeen. Ja nyt sitten 3+4 oviksesta laskettuna.

Soitin tänään neuvolaan. Maanantaina labraan -> hcg ja tiistaina terkkarin soittoaika. Äitipolille pitää heti varsilla sit aikaa.

Menkoista laskettunahan mulla ei pitäs testissä mitään näkyä. Eli varmistetaan et oon raskaana.

Perussairauksia ja ikää ku on tän verran, niin polilla lääkäri kattoo lääkityksen yms. Ja spontaani kaksosraskaus oli edellinen, niin se varmaan myös painaa tässä.

Mulla näyttää siltä että mun raskaus päättyy ennen kuin se kerkisi alkamaankaan. Tänään ruskeaa vuotoa ja nyt kovaa polttoa reisissä ja nivusissa. Huoh. Hengailen täällä siihen saakka et tää varmistuu.
Voi ei. Toivotaan kuitenkin vielä parasta ja pidetään peukkuja.

Takaisin