Yleinen keskustelu

Itsellä ei ole vielä yhtään oireita ja jotenkin epäilyttää koko raskaus, mutta kyllä testi ainakin toistaiseksi vahvistuu. Meilläpäin halutaan, että ollaan heti plussasta ja kk väliin jäämisestä yhteydessä neuvolaan niin on jo aika ensi kuulle! Tuntuu hurjalta tässä kohtaa jo saada aika, kun niin epävarmoja viikkoja vielä. Itsellä yksi tuulimuna taustalla niin kyllä helpottaa vasta kun näkee sykkeen ultrassa. Ootteko ajatelleet mennä muuten varhaisultraan? 🤗
Mulla hyvin samanlainen tilanne. Ei paljoa oireita oo, testi kyllä vahvistunut. Tuulimunq viime marraskuussa. Ollaan varattu aika kolmen viikon päähän varhaisultraan 😊 sen jälkeen vasta uskon että siellä joku todella on 🫣❤️ nyt vain toivon 😊

Itsellä ei ole vielä yhtään oireita ja jotenkin epäilyttää koko raskaus, mutta kyllä testi ainakin toistaiseksi vahvistuu. Meilläpäin halutaan, että ollaan heti plussasta ja kk väliin jäämisestä yhteydessä neuvolaan niin on jo aika ensi kuulle! Tuntuu hurjalta tässä kohtaa jo saada aika, kun niin epävarmoja viikkoja vielä. Itsellä yksi tuulimuna taustalla niin kyllä helpottaa vasta kun näkee sykkeen ultrassa. Ootteko ajatelleet mennä muuten varhaisultraan? 🤗
Mä ajattelin kans et meen varhaisultraan koska haluan varmuuden et tää todella on todellista 🤩

Itsellä on muiden oireiden lisäksi tullut myös yöheräilyt, joita ei normaalisti ole ollenkaan. Neuvolaan ja varhaisultraan on myös varattu ajat, näin alkuvaiheessa on kyllä aika erikoisia aikoja, kun ei ole mitään varmuutta vielä mistään🫣😍

Tänään 5+0 eikä minkäänlaisia vatsa/kohdunalueen tuntumuksia vieläkään! Testi kyllä vahvistuu (ja hajuaisti 😅 )
Mutta huolettaa ettei mahassa kaikki hyvin kun ei vatsassa tunnu mitään vaikka yleensä oon tosi herkkä kaikille kipuaistimuksille 😔 Varhaisultra varattuna viikon päähän, en malta oottaa…

Haaveilua25, vaikka raskausoireista puhutaan paljon, oireettomuuskin on normaalia ja varsinkin näin alussa. Ei kannata huolestua, mutta se on toki helpommin sanottu kuin tehty 😄 Onneksi pääset viikon päästä jo varhaisultraan, kerro sitten miten meni!

Takaisin