Yleinen keskustelu

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä voitte keskustella kaikesta mieleen juolahtavasta, mikä ei kaipaa omaa ketjuaan. 😊 Voi liittyä tai olla liittymättä odotukseen!

Uusia ketjuja saa tietenkin kaikki joulukuiset aloittaa vapaasti, ihan mistä aiheesta vain haluaa keskustella. 😊 Jokusen ketjun tulen teille raskauden edetessä aloittamaan - ellette ole itse ehtineet tehdä vastaavia ensin.

Onko muilla jo alkanut raskausoireet? Itselläni on vähän menkkamaista jomottelua ja toisina päivinä kipuja kohdunkaulalla. Vähän mietityttää, että onko tämä normaalia vai voittaako siihen että olisi menossa kesken. Tänään kai 4+0.

@Siiru kaikenlaiset jomottelut taitaa olla ihan normaalia vaikka koko raskauden 🙈

Mulla etovaa oloa yleensä iltapäivästä alkaen. Silloin myös alkaa väsymys. Lisäks palelu edelleen jatkuu.
Mulla tänään oviksesta laskettuna 4+3.
Huomenna teen vielä yhden testin ja varailen aikaa neuvolaan ja varhaisultraan 😍

Minulla myös muun muassa jomottelua välillä ja lisäksi väsymystä ja etovaa oloa jonkin verran. Varmasti monenlainen jomottelu täysin normaalia😌

@Siiru kaikenlaiset jomottelut taitaa olla ihan normaalia vaikka koko raskauden 🙈

Mulla etovaa oloa yleensä iltapäivästä alkaen. Silloin myös alkaa väsymys. Lisäks palelu edelleen jatkuu.
Mulla tänään oviksesta laskettuna 4+3.
Huomenna teen vielä yhden testin ja varailen aikaa neuvolaan ja varhaisultraan 😍
Kuuluuko teillä varhaisultra neuvolan piiriin vai menetkö yksityiselle? Täällä varhaisultra ei kuulu, mutta toivon sen saavani edellisen keskenmenon johdosta. Ainakin kerran olen sen saanut sen vuoksi kun aiempi raskaus päättyi keskenmenoon, saa nähdä miten nyt käy.

Täällä menossa 4+1 ja ei mitään oireita. Vatsa on ollut vähän sekaisin mutta en tiedä liittyykö raskauteen.

Aion myös varata varhaisultran yksityiseltä mutta en vielä tällä viikolla soita sinne. Odotan, että viiva vahvistuisi ja menkat olisi enemmän myöhässä. Täällä neuvola toivoo, että sinne soitettaisiin vasta viikolla 6 eli nyt ei voi muuta kuin odotella.

Täällä oireina melkein ainoastaan kuvottava olo jos ei syö tasaisin väliajoin. Meillä ei ainakaan Tampereella kuulu varhaisultra eli omakustanteinen tulee olemaan.

Täällä ollut noin viikon aikamoinen närästys ja röyhtäily ja sen johdosta puolisokin alkoi miettiä et oonkohan mä raskaana 😁. Lisäksi on ollut sellaista kuvotusta, heti aamusta ja tasaisesti pitkin päivää. Ja jonkin sortin menkkojenalkutunnetta/kipuja alavatsalla/ rinnoissa mut sellaisina ohimenevinä ja alkoi tosiaan viikko ennen kuin menkkojen alkamista odottelin. Jännittävää aikaa. Teen vielä loppuviikosta digitestin ja ens viikolla sitten soittelua neuvolaan 🤩

Itsellä ei ole vielä yhtään oireita ja jotenkin epäilyttää koko raskaus, mutta kyllä testi ainakin toistaiseksi vahvistuu. Meilläpäin halutaan, että ollaan heti plussasta ja kk väliin jäämisestä yhteydessä neuvolaan niin on jo aika ensi kuulle! Tuntuu hurjalta tässä kohtaa jo saada aika, kun niin epävarmoja viikkoja vielä. Itsellä yksi tuulimuna taustalla niin kyllä helpottaa vasta kun näkee sykkeen ultrassa. Ootteko ajatelleet mennä muuten varhaisultraan? 🤗

I
Itsellä ei ole vielä yhtään oireita ja jotenkin epäilyttää koko raskaus, mutta kyllä testi ainakin toistaiseksi vahvistuu. Meilläpäin halutaan, että ollaan heti plussasta ja kk väliin jäämisestä yhteydessä neuvolaan niin on jo aika ensi kuulle! Tuntuu hurjalta tässä kohtaa jo saada aika, kun niin epävarmoja viikkoja vielä. Itsellä yksi tuulimuna taustalla niin kyllä helpottaa vasta kun näkee sykkeen ultrassa. Ootteko ajatelleet mennä muuten varhaisultraan? 🤗
Itsellä on melko selkeitä oireita, mutta silti välillä epäilee onko kaikki hyvin. Itse ajattelin mennä varhaisultraan.😌

Takaisin