yksinkertaisesti; seksi

lilleroinen

Vauhtiin päässyt keskustelija
hyvät kanssa sisaret, miten teidän saralla, onko tämä "uusi" tilanne jotenkin jäähdyttänyt tunteita makuuhuoneen puolella, vai kenties lisännyt toimintaa huippuunsa?! .. :D 

ennen raskautta meillä oli ns. normaali seksielämä, n.2-3 kertaa viikossa. nyt ..... olisko kaamosväsymystä makuuhuoneessa?. :D 
ei vaan, kerrat on huomattavasti vähentyneet. 
itse en itseäni mitenkään kovin seksikkääksi ja viehättäväksi tunne tämän masun kanssa .. mutta kyllä se oma mies vain kehui uusia muotoja. ;) 
ja sekin hieman vaikeutti kun seksin jälkeen tosiaan noita suppareita tuli .. nyt ollaan löydetty uusi, keskeytetty yhdyntä !! :D eikä suppareita !! :DD 

me ollaan kyllä puhuttu aiheesta keskenämme, mies sano, että "vika" hänellä on ainakin korvien välissä. perus; pelkää, että vauvaan sattuu tai hän rusentaa sen .. :D 
 
Moiks.

Meillä ei ole mitään muutosta tullut tällä saralla emoticon


Mieheni ei ole juurikaan muuttunut, itseäni taas himottaa useammin vaikken itseäni mitenkään erityisen hehkeäksi tunnekkaan emoticon

En ole itse paineita asiasta ottanut ja ei miehenikään siksi tuo ainakin on vielä sujunut ongelmitta emoticon

[url=http://lilypie.com][img]http://lbdf.lilypie.com/3T1vp3.png[/img][/url]
 
asiaan emoticon meillä on käynyt niin jotta minä olisin aktiivisempi kammarin puolella vaan isäntä ei niinkään...
Asennot tosin käy aika vähiin ja se tuo tilanteeseen oman ikävähkön mausteensa. En myös minäkään tunne itseäni kovin viehkeäksi tämän masun kanssa, vaikkakin isäntä tykkää kun tissit on huomattavasti isommat! emoticon
 
meillä alkuraskaudesta mies olisi halunnut enemmänkin mutta mulla lähti kaikki mielenkiinto.

Nyt sitten kun minä haluaisin niin mies ei. välillä pyytää kyllä tyydytystä muilla tavoilla

ei kovin seksikäs olo kyllä masun kanssa ole ja alkaahan se olla aika hankalaa. ja veikkaan että tuo miehen haluttomuus johtuu myös tästä masusta tai sitten siitä että hän pelkää jotenkin satuttavansa mua tai vauvaa, en tiedä.

ennen raskautta meillä oli seksiä n 2krt/vko mutta nyt hyvä jos edes kerran 2vkossa onnistaa =(
 
Meillä tilanne vaihdellut raskauden edetessä. Alkuun itseäni halutti kuin pupua, useita kertoja päivässä. Sitten se loppui kuin seinään, ei vaan kiinnostanut. Tällä hetkellä vaihtelevaa tuo minun haluaminen, tyydytetään toisiamme kyllä pari kertaa viikossa mutta yhdyntä on mielialasta riippuvainen. Mies meillä haluaa aina joten minusta tuntuu olevan kiinni...
 
Sama täällä... alussa olo oli kuin nymfomaanilla ja nyt on kyllä kaikki tuntemukset jäissä. Sen lisäksi meikäläinen sippaa sängyn pohjalle viimestään yhdeksältä ja mies tulee sitten parin tunnin päästä nukkumaan, niin ei siinä ihan hirveesti hommat hoidu. Sääli miestä.



Täytyisi kai panostaa tähän läheisyyteen ja yhdessäolemiseen ettei ihan kääntyisi kohti omaa napaa ja vauvaa :)





 
Meillä hiljasta..tunnen itteni rumaksi...oikeesti ku ennen ollu niin hoikka ja kaikkee,nyt vaan täynnä raskaus arpia..
 
Takaisin
Top