Yksin raskaana

Kiitos Mimmeli sun viestistä! Juurikin sama tilanne, tulin myös kipeeksi, siksi varmasti enemmän alamaissa ja enemmän avun tarpeessa.

Mä luulen et just toi että muuten saattaisin kääntyä laastarisuhteisiin ja nyt kun ei edes oikein voi niin joutuu kohdata erilailla itsensä, tilanteen ja yksinäisyyden. Todella hyvä juttu siis vaikka vaikeaa välillä...

Kyllä tää äitiys kasvattaa ihmisenä jo nyt! :)
 
Täällä myös yksinodottaja ja hyvin menee! :joyful: Onkohan tää kuinka aktiivinen ryhmä?
 
Ihan jees menee tällä hetkellä. Välillä paniikki iskee, kun ei meinaa yhdenkään kanssa jaksaa kotitöitä tehdä, mutta pitää katsoa sit syksyllä tilanteen mukaan millaiseksi meidän arki muodostuu. Piristi kun sain säilytyskalusteen koottua ja tavaroita pois tieltä, samalla tuli siivottuakin pitkästä aikaa vähän paremmin.

Lasten isä kuitenkin kuvioissa mukana, pitäis päättää kysyisinkö doulaa ensikodilta vai pystyisinkö ottamaan eksän ihan synnytysaliin asti mukaan... Vai menisinkö ihan yksin vain. Pari ystävää kyllä tarjoutunut mukaan, mutta enpä tiedä. Perhetyö on tulossa syksyllä auttamaan, voihan sitä sitten vähentää jos ei tarvitsekaan apua:)
 
Mulla sisko sano heti, että minähän tuun synnytykseen sit mukaan :joyful: se siis näillä näkymin tulee, asuu kyllä vähän kauempana et saa nähä kerkiääkö vai ei!
 
Takaisin
Top