Onko yksin odottajia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä! Odotan kaksosia, la 28.8. Kaksi vanhempaa lasta on, 2008 ja 2009 syntyneet. Kaksosten isän kans erottiin noin rv 5. Se palasi exänsä kanssa yhteen. Ei olla enää missään tekemisissä.
Mun vanhemmat ja ystävät asuu lähellä ja sisarukset auttavat mahdollisuuksien mukaan. Vanhempi lapsi odottaa innolla sisaruksia, nuorempi on varautuneempi. Sukupuolen välisiä eroja selkeesti.huh, kuulostaa hurjalta! onko sulla tukiverkostoo ympärillä? onneks isommatkin lapset varmasti auttaa (ja on iso apu!) vauvojen hoidossa.
Hyvin mennyt tähän saakka. To-pe välisenä yönä vuotoa > hematooma kohdunsuun ja istukan välissä> lepoa.miten elea sun raskaus on menny? koska kerroit lapsille et perhe kasvaa?
Täälläkin yksinodottaja [emoji112]
Raskausviikkoja nyt 7+1 elikkä ihan alussa :) Ensimmäistä lasta odotan. Jännittää miten menee kun yksin odottaa, tällä hetkellä asun vielä kaukana tukiverkostosta mutta ennen lapsen syntymää tarkoitus muuttaa lähemmäs että on sitten apua :)
hyvä päätös muuttaa! ite oon huomannu että on jotenkin turvallinen olo, kun tietää että lähellä on auttajia jos tarvii. siis että pelkkä se tieto tuo turvaa. millaset fiilikset muuten, ja mites isukki, joku yhdenyön tarina vai exä? ootko kertonu/ aiotko?
Isän kanssa meillä oli vaikea suhde n. 4vuoden ajan. Viimevuoden puolella erottiin ja sit nähtiin vielä muutaman kerran. En ole vielä kertonut mutta jossain vaiheessa kun raskaus on pidemmällä aion kyllä kertoa ja antaa mahdollisuuden osallistua lapsensa elämään. Jonka myös tiedän että haluaa tehdä.
no hyvä jos on sen tyylinen ihminen et tulee osallistumaan! onko miehellä sit pitkä matka sinne sun tulevalle asuinpaikalle? aika tietysti näyttää millaiseks toi kuvio muotoutuu.
Täällä myös yksin odottava. Hetki sitten vasta plussannut ja la marraskuussa.
Yksi lapsi (-15) aiemmasta pitkästä parisuhteesta ja nyt tämä vähän lyhyemmästä tuttavuudesta... ei siis tämä mies tule olemaan mun tai vauvan elämässä millään tavoin.
Hieman pelottaa miten raskausaika menee kun tuo pikku uhmis myös kaipaa huomiota.. mutta muuten tosi innoissani raskaudesta :)
Kyllä hän tietää, itse on valinnut ettei halua olla mukana kun asiaa olen kysellyt. Nyt muutenkin muuttanut niin kauas ettei pystyisi paljon muutenkaan näkemään. Mutta siis oma valintansa ettei halua millään tavalla olla mukana.
Mites SaraSofia, joko sä oot kertonu vauvan isälle?