yksi odottaja lisää

pinkkitimantti82

Jostain jotain jo tietävä
Heips kaikille!! Jännät ajat minullakin meneillään :) Toinen lapsi tuloillaan ja niin intoa täynnä. LA Tosin vasta 28.12 ja kaikki on niin alussa. mutta uskaltauduin silti tänne kirjoittelamaan. :)
 
Hei
Mulla myös LA 28.12 jos tuo haamu osoittautuu oikeaksi. Paljo oon saanu haamuja mitkä ei ookkaan pitäny paikkaa joten vähän varovaisin mielin tän asian kanssa.
 
Kiva kuulla! Ite ajattelin kans varmuuden vuoksi testailla vaikka parin päivän päästä. Ei ne viivat niin vahvoja itselläkään ollut. Toivotaan parasta :)
 
Täällä kanssa yksi uusi varhainen odottaja mutta intoa täynnä silti.. laskettu aika on laskurin mukaan olisi 31.12 ja todella koko sydämestään toiovtaan että pikkuinen jaksaa mukana kulkea loppuun asti. niin kovin tätä on odottettu.. Hirmuinen huoli siitä että meneekö kaikki hyvin ja mielessä josko varaisi muutamien viikkojen päästä varhaisultraan.

Mutta Onnea teille ja toivotaan kovasti että pikkuiset jaksaa [:)]
 
mä käyn ihan kierroksilla taas :) Nyt haaveilen jo uusista vaunuista ja rattaista, vaikka ei sitä varhaisultraakaan ole edes takana. Raskausoireita ei ole nimeksikään ei pahoinvointia,oksentelua oikeastaan ainoa"oire" on itkuherkkyys" Tänään ennen Pilateksen alkua piti oikein tsempata ettei alkanut itkettämään. Ilmeisesti empatian määrä on kasvanut tms.
Vähän huolestuttaa toi oireettomuus,kun esikoista odottaessa oli tosi huono olo alussa ja ekassa synnytyksen jälkeisessä raskaudessa ei mitään oireita ja se meni kesken. Nyt taas ei mitään paitsi jotenkin varmempi olo tästä raskaudesta. Jokainen raskaus on erilainen!!
 
Mulla tuo LA muuttu 22.12.2010 ku mitattiin raskaushormoonit[:)] Haluutteko te tietään ultrassa kumpi on tulossa?
Mä en välttämättä haluis mut mies haluis.
 
Minä en ainakaan halua tietää, on jotain jännittämistä synnytyssalissakin (...ikään kuin ei muuten olisi jännää mennä sinne), ja poika se kuitenkin on. Sen TIEDÄN (hehhehe...) selän vihlonnasta.

Onnittelut teille kaikille ja onnellista odotusaikaa!
 
Kun mäkään en haluis tietää. Ootko löytäny hyvin vaatteita mitkä sopii tytölle ja pojalle? Oon vaan kuullu et ihmiset puhuu et on vaikeeta löytää vaatteita mitkä sopii tytölle ja pojalle. Vaatteet on kuulemma lajiteltu useemmas kaupas tytöllle ja pojalle ja sit saattaa olla vähä sellassii mitkä on sopivii molemmille. Ite en oo viel kovin tietonen kuinka niitä löytyy.
 
[font="courier new"]täällä uus odottaja...tai uskallan tulla nyt varovasti tulla tänne...en viel tiedä kyl LA on...ehkä 10.12 tai 18.12...

ihiii
 
musta tuntuu tällä hetkellä siltä,että en haluais tietää sukupuolta. Ekasta tiesin ja nyt vois tehdä toisin. Eihän ne naiset ennen vanhaan tienneet kumpi on tulossa arvailivat vaan :)
Name it lastenvaatemerkki myy aika kivoja vaatteita ja niillä on unisex mallistokin olemassa vastasyntyneille!!
 
Uff, se siitä helposta alkuraskaudesta. Kamala olo on ollut useamman päivän eikä energiaa ole melkein mihinkään. Aamuisin ja iltaisin on sellainen olo,että olis sairaana ennemminkin kuin raskaana. Huh, toivottavasti menis äkkiä ohi ja keho tottuis tähän raskauteen kunnolla. Hyviä vointeja kaikille!!
 
Pakko kysyä multakin kun mulla itelläni jotenkin järjettömän suuri pelko koko ajan että menee kesken tai jotain.. kovasti toiveissa tämä ensimmäinen ja ehkä sen takia pelko onkin suurempi.. 1,5 viikkoa vielä niin olis varhaisultra ja jännittyneinä sitä odottamme.
Toivottavasti pelko on turhaa..
 
Kyllä mulla ainakin on koko ajan pelko, että  kaikki ei ole hyvin. Ja lähinnä kai odottaa, että päästäs ton maagisen 12.viikon ohi.
Meillä vajaan 2 viikon päästä np-ultra, varhaisultrassa käytiin viikolla 7.
 
Minullakin pelko persiissä koko ajan... Neljä tervettä ipanaa olen kantanut ja synnyttänyt lisäksi pari keskenmenoa... Vähän väliä sitä miettii, ettei niin hyvää tuuria voi olla, että viides vielä voisi tulla. Parin viikon päästä np-ultra, jossa samalla näkee, onko tuolla ylipäänsä ketään...... Varhaisultran jätin käymättä, kun ei yksinkertaisesti ole varaa ja neuvolastakaan en viitsinyt vongata.

Kylläpä tuo huoli ja pelko kulkee äidin mukana jatkuvasti, eikä suinkaan lopu vauvan syntymään. Vähitellen se sitten muuttaa muotoaan ja muuttuu kunkin lapsen kohdalla sellaiseksi luottamukseksi, että kyllä se tenava selviää.
 
mulla on alkanut ikävä "nipistelyn" tunne alavatsassa, mikä hermostuttaa mua. Ajattelin soittaa Naistenklinikalla ja vähän kuulostella mitä mieltä ne on. Liitoskivuiksi ehkä pikkasen liian voimakasta, mutta näitä on ite niin vaikea arvioida. Toisaalta,jos nyt vaan malttais odottaa kaksi päivää, niin pääsee jo varhaisutraan. On tulos sitten mikä tahansa. Raskauteen on vaikea suhtautua neutraalisti, joten toivon että olen vaan ylihuolissaan raskauden kulusta.
 
Pinkkitimantti82, en olis sinuna huolissaa nipistelykivuista, mulla ainakin välillä tosi voimakkaitaki ja liitoskipuja ne vain on, uskosin niin. Toki jos olet tosi huolissasi voit soittaa, mutta ihan normaaliahan se on tuntea välillä voimakkaitakin kipuja. :) ainakin itselläni on ollut nyt, esim. lonkkaki on iha yli kipeä, työkaverilla on ollut myös, joka raskaana, joten kaikenlaistahan tähän kuulunee. :) onneksi!
 
Tässä vaiheessa nuo kivut taitavat olla enemmän kohdunvenymisestä johtuvia kuin liitoskipuja. Minulla on alkanut vatsaan sattua aina, jos erehdyn tekemään jonkin äkillisen "voimanpinnistyksen", aivastus ja nopea sängystänousu ovat pahimmat. Ja toissa iltana/yönä oli selkä ihan mielettömän kipeä (eli poikahan poika se on tulossa...). Lauantai-iltana menin pihalta hakemaan pyykkejä, mutten saanut tuotua kuin välttämättömimmät tytön vaatteet, joita eilen tarvitsi, nimittäin selkä alkoi juilia niin ettei kävelemään pystynyt... mitenän rampa minusta vielä tulee!?
 
Hei!
Täällä ilmoittautuu uusi odottaja. esikoinen syntynyt 01/08 ja toista odotellaan. Takana monta keskenmenoa, kohtutulehduksia ja jopa lapsettomuushoitoja jotka jätin kyllä kesken. Ja sen jälkeen tulikin pysyvä plussa ja monen monta päivää olen aina vaan pysynyt raskaana![:-]
Tänään viikkoja upeat 7+0. Laskettu aika ois siis 26.12!

Kävin varhaisultrassa ja olipa upea tunne nähdä syke. [:)]
Uskon ja toivon että tämä pikkuinen pysyis nyt matkassa mukana. Oireita ollut hurjan paljon enemmän kuin esikoisessa,jolloin varsinkin alussa ois voinut melkein unohtaa olevansa raskaana.

Sukupuolesta, haluisin kyllä tietää. Aion ommella/neuloa vauvalle paljon juttuja ja kyllä se vähän helpottais tietää tekeekö mekkoa vai housuja! vaikka voishan sitä vaan housuja tehdä jotka menis molemmille mutta kyllä tytölle mekko pitää saada ja tuskinpa sitä kerkee sitten synnytyksen jälkeen puikoilla leikkii..
Miten ootte saannut muuten näkyvii noi laskurit?


Voikaa hyvin! [:D]
 
Hei.
Jälleen yksi odottaja lisää.
Esikoista tässä odottelen ja viikkoja nyt jo kertynyt 10+3. Neuvolassa ja ultrassa on tullut jo käytyä ja la olisi 3.12.
Hieman varovaisesti vielä asiaan suhtaudun kun viime syksynä meni kesken, mutta toistaiseksi kaikki ainakin hyvin. Vielä pitäisi reilu viikko odottaa seuraavaan ultraan, millään ei jaksaisi odottaa.
 
Jipii so far so good :) Oltiin tänään varhaisultrassa ja pikku alkio hengissä, oikean kokoinen ja sydän sykki hienosti. Lääkäri sanoi, että kohtu on selkeästi kasvanut ja kivut todennäköisesti vain kohdun kasvusta johtuvaa. Ja olen kyllä käynyt jumpissa ja tehnyt vatsalihaksia, joten voi johtua osittain siitäkin. Kylläpäs oli tiukka neuvolatäti, kun pommitti kysymyksillä ja oli todella tarkka ruokavaliosta,huh. Nyt vaan hedelmää napaan [:D] Laskettuaika muuttu nyt kahdella päivällä ja on nyt siis 26.12. voihan se tostakin tietty muuttua. Mä olen kans jotenkin aika varma, että poikaa odotellaan. On vaan sellanen tunne, mutta se selvii sitten aikanaan :)
 
Takaisin
Top