Eli siis mulla oli nyt todella kummalliset menkat normaaliin verrattuna.
Normaalisti siis mulla on seuraavanlaiset menkat:
-runsaat (megasupertamponeja saa olla vaihtamassa parin-kolmen tunnin välein)
-pitkähköt (7-9pv)
-todella kivuliaat (buranaa menee PALJON, lähes lamaannuttavat kivut)
-suht säännölliset (yleisimmin 32-33pv, joskus välillä 30-35)
-alkavat kertarysäyksellä, ilman tuhruja, niin ettei todellakaan voi olla huomaamatta ja heti saa laittaa sen megasupertamponin
Oireita:
-kivut, jotka alkavat päivää-parii ennen menkkoja ja jatkuvat n. 7pv
-pientä turvotusta, joka loppuu n. kp3-4
-joskus harvoin hieman arat rinnat, eivät mielestäni kuitenkaan yleensä huomattavasti suurene tai mitään
Nyt tämän kertaiset menkat sitten:
-kivuttomat
-alkoivat tuhrulla kp32 muistaakseni (ph-suojaa käytin ja yksi olisi riittänyt varmaan sillä tuhrun määrällä useammaksi päiväksi)
-seuraavana päivänä tuli melkein niukkoihin menkkoihin verrattavissa oleva määrä oikeaa verta (tämän päätin olevan kp1), joka kuitenkin loppui seuraavana aamuna (tai jo yöllä).
-tuhru jatkui kp6 asti, mutta sellaisena ettei edes ph-suojaa tarvinnut, vain pyyhkiessä siis
-todella turvonnut olo, kuin olisi ilmapallo mahassa
-jatkuva näläntunne, joka ei lopu vaikka söisin hevosen
-arat rinnat, kun mies puristaa tai tökkää esim. Mutta ei silleen esim ilman rintsikoita kävellessä tunnu
-mies sanoi rintojen olevan suuremmat kuin normaalisti (itekin huomasin kun ei rintsikoihin mahtuneet)
Testit tein kp1 ja kp5 ja molemmat olivat puhtaat negat. Tarkkuus oli 25.
Muoks. Ja tosiaan hormonaalisen ehkäsyn olen jättänyt pois melkein vuosi sitten, eli siitäkään ei kyse todennäkösesti voi olla :)
Ja menkat olivat tuollaiset "normaalit" myös pillereiden ja nuva ringin kanssa, eikä niiden poisjätönkään jälkeen muuttunut mihinkään ennenkuin nyt :)
Jos jollakin olisi tälläsestä kokemusta tai mielipidettä, kuulisin mielelläni jatkuiko moinen tai löytyikö esim lääkärärissä jotain syytä :)
Normaalisti siis mulla on seuraavanlaiset menkat:
-runsaat (megasupertamponeja saa olla vaihtamassa parin-kolmen tunnin välein)
-pitkähköt (7-9pv)
-todella kivuliaat (buranaa menee PALJON, lähes lamaannuttavat kivut)
-suht säännölliset (yleisimmin 32-33pv, joskus välillä 30-35)
-alkavat kertarysäyksellä, ilman tuhruja, niin ettei todellakaan voi olla huomaamatta ja heti saa laittaa sen megasupertamponin
Oireita:
-kivut, jotka alkavat päivää-parii ennen menkkoja ja jatkuvat n. 7pv
-pientä turvotusta, joka loppuu n. kp3-4
-joskus harvoin hieman arat rinnat, eivät mielestäni kuitenkaan yleensä huomattavasti suurene tai mitään
Nyt tämän kertaiset menkat sitten:
-kivuttomat
-alkoivat tuhrulla kp32 muistaakseni (ph-suojaa käytin ja yksi olisi riittänyt varmaan sillä tuhrun määrällä useammaksi päiväksi)
-seuraavana päivänä tuli melkein niukkoihin menkkoihin verrattavissa oleva määrä oikeaa verta (tämän päätin olevan kp1), joka kuitenkin loppui seuraavana aamuna (tai jo yöllä).
-tuhru jatkui kp6 asti, mutta sellaisena ettei edes ph-suojaa tarvinnut, vain pyyhkiessä siis
-todella turvonnut olo, kuin olisi ilmapallo mahassa
-jatkuva näläntunne, joka ei lopu vaikka söisin hevosen
-arat rinnat, kun mies puristaa tai tökkää esim. Mutta ei silleen esim ilman rintsikoita kävellessä tunnu
-mies sanoi rintojen olevan suuremmat kuin normaalisti (itekin huomasin kun ei rintsikoihin mahtuneet)
Testit tein kp1 ja kp5 ja molemmat olivat puhtaat negat. Tarkkuus oli 25.
Muoks. Ja tosiaan hormonaalisen ehkäsyn olen jättänyt pois melkein vuosi sitten, eli siitäkään ei kyse todennäkösesti voi olla :)
Ja menkat olivat tuollaiset "normaalit" myös pillereiden ja nuva ringin kanssa, eikä niiden poisjätönkään jälkeen muuttunut mihinkään ennenkuin nyt :)
Jos jollakin olisi tälläsestä kokemusta tai mielipidettä, kuulisin mielelläni jatkuiko moinen tai löytyikö esim lääkärärissä jotain syytä :)
Muokattu viimeksi: