Pian valitaan USA:n seuraava presidentti. Oletko seurannut vaaleja? Kumpi voittaa? Kumman pitäisi voittaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen seurannut. Jos Trump voittaa, boikotoin kaikkea mikä vähänkin tuottaa iloa tai taloudellista hyötyä Yhdysvalloille. Miten missään demokratiassa voi olla noin paljon idiootteja? Onko siellä todella niin heikosti koulutettuja ihmisiä, etteivät osaa ajatella itse vai onko ihmisillä siellä vain matalampi älykkyysosamäärä kuin muissa demokratioissa?
Hyvin luonnehdittu. Minusta edellisten vaalien alla kävi jo selvästi ilmi, minkälainen hän on ja pidin hänen ehdokkuuttaan vain vitsinä, johon toki jotkut uskovst kun toistetaan iskulauseita ja luvataan talouskasvua. Kun tulos tuli, olin täysin tyrmistynyt ja epäuskoinen. En voinut uskoa, että amerikkalaiset ovat niin typeriä.Seuraan intensiivisesti ja jännitän. Vaikka kyseessä ei ole Suomen presidentti, ko. henkilö istuu niin isolla pallilla, että sillä on vaikutusta meidän elämäämme. En kerta kaikkiaan kestä, jos Trump voittaa. Hän on rasisti, misogynisti ja denialisti ainakin ilmastonmuutoksen ja sen hillitsemiseksi vaadittavien keinojen suhteen.
En vieläkään voi käsittää, miten sellainen ihminen on voinut tulla valituksi presidentiksi. Hänhän on kuin isokokoinen taapero, joka ei kestä hitustakaan kritiikkiä ja raivoaa heti, kun meinaa hävitä pelin. Tämäkin nyt meneillään oleva touhu on aivan käsittämätöntä - valheellista itsensä voittajaksi julistamista, vaalivilppisyytöksiä ja ties mitä. Huh huh. Toivon todella, että Biden voittaa.
Varmasti siitä tapellaan oikeudessa, mutta hän on menettänyt myös republikaanien suosiota, eikä siksi enää saa tuomareiden suosiota asiassa. Tuomareilla on vihdoin syy päästä pois Trumpin vallan alta menettämättä kasvojaan.Mitäs sitten jos (kun) Trump ei suostu hyväksymään tulosta, jossa hän ei voita vaaleja?