Minkälaisia kokemuksia on olla vuode osastolla/synnyttäneiden osastolla?minulla hyvin erilaisia kokemuksia,viimeisillä kerroilla sielä ollessani opin pitämään puoliani ja sanomaan jos jokin ärsytti...ihan esimerkkinä imetys,se millaiset paineet kätilöt saavat uudelle äidille,komennellaan kokoajan,laita rinnalle se,ei noin,vauvaa ei pidetä sängyssään vaan kokoajan ihokontaktissa rinnoilla,kyllä sieltä tulee maitoa sen verran kun vauva tarvitsee..sitten mittaillaan vauvan sokereita ja aijjai kun ne nyt ovat laskussa...tietysti ne ovat laskussa kun ei maitoa tule,minulla itselläni maito nousee vasta kolmantena päivänä..ja nyt tuli ihan uutena asiana kun kävin katsomassa kaverin vauvvaa sairaalassa(kätilöopisto)että enää ei saa antaa sairaalassa korviketta,ei tuttiakaan saa tuoda sairaalaan...tottakai sen vauvan sokerit laskee jos sille ei mitään saa antaa lisäksi jos ei itseltä maitoa tule ja näin ollen tulee lisäpäiviä sairaalassa..kuka ja kennellä on oikeus päättää näistä asioista ei tuttia eikä korviketta?(minä sanoin jo miehelleni että hän saa salakuljettaa sitten vauvalle korviketta että saadaan sokeritkin normaaliksi..)