Vuoden 2021 upeimmat synnytyskuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Vuoden upeimmat synnytyskuvat on valittu ja voit nähdä ne täällä. Mitä mieltä olet? Entä onko sinun synnytystä kuvattu tai haluaisitko että sitä kuvataan?

En sanoisi montaakaan kuvaa perinteisellä tavalla kauniiksi. Koskettavakaan ei ole paras sana. Mutta jotain jollain tavalla kaunista niissä mielestäni on.

Omaa synnytystäni ei ole kuvattu enkä haluaisikaan. Sitten kun vauva on ulkona, saa kuvata. Mieluiten enemmän vauvaa.

En halunnu kuvia synnytyksestäni ja sitä käskyä noudatettiin.

Ja kuvista sen verran että siinähän ne taas meni niinkuin edellisvuotisetkin (ja sitä edelliset ja sitä edelliset jne...)

Muokattu viimeksi:
Mä näen nykyään synnytyksen ja siihen liittyvät kuvat kauniina. Siihen vaikuttanee viimeksi positiivinen ja rauhaisa synnytyskokemus.

Mutta en ikimaailmassa haluaisi että minun synnytystäni kuvattaisiin. Se on minulle intiimi ja herkkä kokemus. Olen ehkä sen suhteen vanhanaikaisen, mutta mielestäni synnytyskuvat eivät sovi esim. Lapsille ja kaikesta ei tarvitse tehdä luonnollista ja kaunista vaikka se toisille sitä onkin.

Synnytys itsessään on kaunis asia, mutta oma hikinen naama, repeävät paikat ja kauhusta kankea ilme ei nyt ainakaan mun mielestä ole mitenkään kivaa katseltavaa. :woot: Jokainen tyylillään mutta omaa naamaani/paikkojani en halunnut ponnistusvaiheessa ikuistaa.

Kuvia minulla on kyllä molempien synnytysten alkuvaiheista ja heti syntymien jälkeen. Varsinkin kuvat itsestäni kivunlievityksen alaisena ovat kyllä hauskaa katseltavaa näin jälkikäteen. :hilarious:

Takaisin