Vuoden 2021 äitiyspakkaus julkaistaan pian!

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Äitiyspakkaus vuosimallia 2021 julkaistaan perjantaina 12.3.2021 Kela-Kertun Facebook-sivulla ja Instagramissa!

Joko olette innoissanne? Oletko sinä yksi pakkauksen tulevista saajista tai haluaisitko olla? Oletteko aiemmissa raskauksissa ottaneet äitiysavustuksen pakkauksen muodossa? Mitä mieltä olette siitä, että pakkauksessa on painotettu vastuullisuutta ja laatua?

Tulen saamaan tulevan pakkauksen ja odotan innolla! Itse olen iloinen siitä että panostavat laatuun. Esikoisen laatikossa oli esim. potkuhousuja jotka jo parin pesukerran jälkeen menivät aivan muodottomiksi... :meh:

Jännästi sitä huomaa taas odottavansa vaikka sitä ei meille tulekaan. Ei otettu ollenkaan pakkausta toiselle eikä kolmatta ole tarkoitus tehdä eikä ainakaan tänä vuonna. Kiinnostaa kuitenkin, millainen tänä vuonna on tulossa. :) Esikoiselle otettiin pakkaus ja siitä tykättiin. Hienoa kuitenkin että nyt panostetaan enemmän laatuun. Vastuullisuus hienoa myös. :)

Todella innoissani odotan sen julkaisua. Ensimmäinen lapsi tulossa joten haluan ehdottomasti äitiyspakkauksen! Elokuun lopussa pitäisi syntyä joten luulen ja toivon saavani tämän vuoden pakkauksen.

Luettuani ihmisten kommentteja aiemmista pakkauksista ja tavaran laadusta (jossa on kuulemma toivomisen varaa) toivon tietenkin, että tänä vuonna olisi panostettu laatuun. Saas nähdä sitten myöhemmin...

Oottelen ihan mielenkiinnolla millainen pakkaus on. Tuskin meille tulee vauvaa vielä niin, että tämä pakkaus saataisiin. Tai en tiedä, ehkä, kattelin 2019 pakkaustakin niin, ettei tätä meille tule. Tuli kumminkin :woot:

Ootan innolla, kuten myös esikoistani :grin laskettu aika heinä-elokuun vaihteessa, joten vissiin vähän siinä ja siinä, kumman pakkauksen saa? Ehkä siihen voi ite vaikuttaa, että tilaako heti kohta vai venyttääkö tilausta viime tippaan, sen mukaan kumpi miellyttää enemmän o_O

Takaisin