vuodelaatikon jaloiksi, onko ehdotuksia??

helmipöllö

Oman äänensä löytänyt
Mä olen tässä pähkäillyt, mitä keksisi lapsukaisemme ensimmäisen sängyn eli sen äitiyslaatikon/vuoteen jaloiksi??
Kun ei pienokaista voi laatikon kanssa lattiallekaan laittaa [&o]
Onko kellään hyviä ja helppoja ehdotuksia? [:)]

Mulla ei nyt mitään ehdotuksia "jaloiksi" ole, mutta ite mietin, että makkarin lipaston päälle (se on sellasessa nurkkauksessa, että 3 sivua on seinää) ja jos tarttee, niin ihan pinnasänkyyn sen saa mahtumaan, missä se itseasiassa odottaa meitä sairaalasta kotiuduttua :)

kertokaa joku kun en ymmärrä että miksi se muksu pitää nukuttaa siel laatikossa jos pinnasänkykin on olemassa? meni nyt jotenkin ohi [&:]

-Kaks selkänojallista ruokapöydän tuolia vastakkain, laatikko niitten väliin. Vauva painaa niin vähän ja laatikko on ihan tarpeeksi tukeva vaikka keskelle jäis tyhjää (riippuu tietty tuoleista).

-Kaupasta banaanilaatikko (tai kaksikin) ja niitten päälle, ne on aika tukevia kun ottaa laatikon kansineen. Jos ärsyttää ne Chiquita-merkit niin ne voi aina päällystää jollain ja vaikka teipata ilmastointiteipillä yhteen. Laatikot on pienempiä kuin äippäpakkaus mut ei haittaa, jos epäilyttää et tönäisee sen alas niin teippiä kehiin.

-Omena- tai appelsiinilaatikot käy myös, mutta niistä pitäis ottaa samanlaiset jotta osuvat yhteen ja ne tarttee olla sellaiset mitkä on riittävän tukevat (ja siis ne pitää laittaa nurinpäin eli tarvitsee alemmasta laatikosta leikata pois ne pienet ulokkeet jotka pitää laatikot pinossa) -K-kaupasta esim. Rico omenoilla on semmoiset laatikot mitkä olis tosi hyviä mut niitä tarvis ehkä kolme...

-Sohvapöytä olohuoneesta makkariin ja loota siihen päälle.

Meillä oli joskus ihan vaan makkarissa kirjoituspöydällä ne kaksosten laatikot. Ja esikoisen laatikko oli sellaisella siirrettävällä pyörällisellä sohvapöydällä. Kuopuksen loota oli pinnasängyssä. Tälle vauvalle en ottanut pakkausta enkä aio sitä laittaa laatikkoonkaan (tallella olis yks) vaan kapaloin jos siltä tuntuu. Taitaa vauva muutenkin olla enemmän mun vieressä kuin sängyssään jos vanhat merkit paikkaansa pitää.

Kiitos viimeinen, noita ruokapöydän tuoleja voisi kokeilla, ei tullut mieleenkään, ja meillä on just sopivan malliset ainakin ajatuksen tasolla (ei voi heti kokeilla, kun ei olla kotona).

39+4

Takaisin