Vuodatusta..

Johkendaali

Satasella mukana keskusteluissa
Pakko saada johonkin purkaa huonoa oloa koska jotkut kaveritkaan eivät aina ymmärrä. Laittavat raksuaden piikkiin. Kamala ressi päällä ja nyt sitten tullut nämä tunteilut todella pintaan. Olin eilen töissä ja olemme avopuolisoni kanssa sopineet että hän tulee hakemaan minut aina töistä koska minulla ei ole ajokorttia ja busseja ei enää kulje kahden aikaan yöllä meidän kodin suuntaan. Noh tällä kertaa kaikki menikin sitten ihan pipariksi. Ensinnäkään avopuolisoni ei vastannut puhelimeen. Tiesin että hän on kuskina 3 kaverilleen joista yhden tyttöystävän numero minulta löytyi. Soitin hänelle ja sain sitten avopuolisoni kaverin numeron jonne soitin. Siinä vaiheessa alkoi se iso kiukku. Puhelimeen kun vastattiin niin sanoin suht rauhallisella äänellä että saanko avopuolisoni puhelimeen. No eikös yksi toinenkin sitten päättänyt että haluaa minun kanssa jutella ja siinä vaiheessa meni hermo ja huusin että antaa nyt j*malauta sen puhelimen oikealle henkilölle. No avopuolisoni kun pääsi linjoille niin aloin huutamaan että mikähän juttu tää on että ei omaan puhelimeen vastata ja että onko hän tulossa hakemaan vai joudunko jäämää ulos odottamaan. Tappeluhan siitä meinasi tulla. Avopuolisoni vaan sanoi että kota lähtevät liukumaan. Onneksi työkaverini sanoi että vie minut kotiin etten pakkasessa seisoskele yksinään. Soitin sitten avopuolisolle ja sanoin että työkaverini vie minut että tulee hakemaan minut sitten kotoota. Puol tuntia kerkesin kotona olemaan kun avopuolisoni tuli käymään ja sanoi ettei autoon mahdu. Olin koko kotona olo ajan ahdistunut ja väsymys alkoi tehdä tuloaan. Sanoin vain ettei tällä hetkellä edes kiinnosta lähteä mihinkään kun avopuolisoni käyttäytyminen ärsyttää. Hän vain sanoi siihen että no hän lähtee sitten ja meni. Siinä vaiheessa ahdistus alkoi kunnolla; henki ei meinannut kulkeaja itku ei mainannut loppua ollenkaan. Kävin jopa suihkussa ajatellen josko se rauhottaisi. Yritin sitten 4 aikaan alkaa nukkumaan ja ensin ei meinannut uni tulla mutta jossain vaiheessa sitten nukahdin ja painajaiset sitten herättelivät koko ajan. Joskus kuuden aikaan avopuolisoni ei ollut tullut vielä kotiin. Nyt kyllä herra nukkuu ja leventelee ettei itsellä tule nukkumisesta sitten mitään. Onneksi ei tarvitse töihin mennä kuin vasta ensi torstaina.. Nyt pitäisi sitten vain selvittää avopuolison kanssa kaikki asiat koska tuntuu ettei hän ole vielä täysin ymmärtänyt että meille on tulossa vauva.
Tulipahan vuodatettua oikein kunnolla
 
Sanon nyt ihan aluks että hyvä jos juttelette tilanteesta sun avomiehen kanssa, kannattaa tehdä selväks että teille tulee pienokainen. Sun miehes kuitenkin menetteli aika ilkeesti kun ei ollu paikalla kuten olitte sopinu, mutta sun työkaveri teki kivasti kun tarjos apuaan viemällä sut kotiin. Sit vielä toi et hormonit jyllää ja mielialat vaihtuu vähän väliä, vetää mielen matalaks jos vähänkin tulee vastoinkäymisiä.

Selitä sun miehelle muiltä susta tuntu se että ei ollu paikalla kuten olitte sopinu. Jutelkaa rauhassa ilman riitelyä ja syyttelyä. Mutta toivottavasti sulla on vähän parempi mieli nyt. Koitahan jaksaa ja toivottavasti miehes käsittää että tarviit nyt vaan sen et asiat sujuu niin että sulle ei turhaa pahaa mieltä aiheuteta. Noi mielialat vaihtelee siks paljon muutenkin että ei siihen oikein mitäöän ylimäärästä halua, mikä on tahallista.
 
Osas sentää avomies pyytää anteeks että oli niin tehnyt. Vähän parempi mieli on mutta sekin että muuttuuko mulla mieli sitten tänään vielä ns huonompaan koska nämä mielialat on nyt alkanu temppuilemaan todella paljon [:)]
 
Hyvä että pyys anteeks [:)]. No jospa tänään ei tulis mitään mieltä kuohuttavaa ja jos tulee kannattaa käydä tekee pikku kävely lenkki, virkistää mieltä ja huomaa itekki että paha mieli meni ohi.
 
Takaisin
Top