Voiko vauvaa vahingossa satuttaa?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tipppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

tipppa

Vieras
Rv 38, vauva on laskeutunut ja on raivotilassa. Mulle ilmestyi tyrä vauvan pään kohdille ja yritin työntää sen takaisin ajattelematta sen enempää. Vasta siinä vaiheessa tajusin kun tunsin painavani pienen päätä vasten. Ahdistaa jos satutin häntä 😰 Entä jos osuin vaikka silmiin tai muuhun herkkään kohtaan 🫣
 
Ymmärrän säikähdyksen, mutta en usko sinun satuttaneen vauvaa. ❤️ Järkeilen että kyllähän neuvolassakin kokeillaan vauvan asentoa päältä painelemalla. Ja onhan vauva kohdussa hyvässä suojassa.
 
Joo en minäkään usko et voi vauvaa tuolla satuttaa. Ymmärrän kyllä säikähdyksen. ♥️ Minun molemmille lapsille on tehty ulkokäännös ja siis siihen tarvii ihan hulluna voimia ja vääntöä. Ihan todella kovakouraisesti ne lääkärit sitä vauvaa vääntää sillokin. Mulla tuli itelläni ihan kyyneleet silmistä kivusta, kun perätila vauvaa yritettiin kääntää.
 
Kiitos rauhoittavista vastauksista! ❤️ Ja tuo on kyllä ihan totta, että terkkaritkin tunnustelee aika kovakouraisesti vauvaa ja tuo kääntäminen varmasti vasta rajua onkin 😟
 
Takaisin
Top