Rapumamma
Puuhakas puhuja
Moi, mun tarina on tää: poistatin kuparikierukan raskaus toiveiden (kaksi lasta ennestään) vuoksi 14.1. Viimeiset menkat alkoi 10.1. Tosin tiputtelua on kierukan kanssa tullut aina 2-3 pv ennen varsinaisia kuukautisia. Kierto oli tosi säännöllinen kierukan kanssa, 28 pv. Viimeiset kierrot pari kolme pv pitempiä. Peitto on heilunut ahkerasti, lähes päivittäin. Nyt siis kp 21 jos laskee menkat alkaneeksi 10.1. Mulla on jostain viime vkl lähtien ollut liuta oireita: alavatsan vihlontaa ja nipistelyä välillä keskeltä ja välillä jommalta kummalta puolelta, nivusissa, häpyluussa, rinnat arat/kipeet, kuvotusta, heikotusta, palelua, kuuma, ihan järkyttävää turvotusta, ilmavaivoja, röyhtäilyä ja närästystä, väsymystä, herkkä hajuaisti..
Tein viime viikon ehkä keskiviikkona testin joka näytti negaa. Mitä luulette, pystyykö tällaisia oireita enää kuvittelemaan vai onko mahdollista että ois raskautunu? Ovulaation ajankohdasta ei oo mitään tietoa mutta jollekin 20.-27.1. Luulen sen ajoittuneen ja tuolla välillä on kyllä ollut yhdyntöjä ja muinakin aikoina. Varsinkin sunnuntaina 26.1. Oli ihan helvetin moiset oireet. Niin ja tosi ärtyisä ja herkkä oon ollut, toisaalta mielialat myös vaihtelee laidasta laitaan aika nopeasti
Tein viime viikon ehkä keskiviikkona testin joka näytti negaa. Mitä luulette, pystyykö tällaisia oireita enää kuvittelemaan vai onko mahdollista että ois raskautunu? Ovulaation ajankohdasta ei oo mitään tietoa mutta jollekin 20.-27.1. Luulen sen ajoittuneen ja tuolla välillä on kyllä ollut yhdyntöjä ja muinakin aikoina. Varsinkin sunnuntaina 26.1. Oli ihan helvetin moiset oireet. Niin ja tosi ärtyisä ja herkkä oon ollut, toisaalta mielialat myös vaihtelee laidasta laitaan aika nopeasti