voiko olla totta?!?!

pikkukirppu

Silmät suurina ihmettelijä
Tunteet on aivan todella sekavat...tein äsken r-testin ja tulosikkunaan tuli haaleaakin haaleampi viiva, siis raskaana olo ikkunaan..Ennen testin tekoa olin kyllä käynyt pari vessassa n.pari tuntia sitten,vaikuttaakohan sekin paljon tulokseen, ettei hormonia ollut ehtinyt kertyä virtsaan vielä niin paljoa?!onko haaleaakin haaleampaan haamuun uskominen?Ajattelin kyllä tehdä huomenna aamulla vielä uuden testin ja varmistaa asian, mutta jännittää jo aivan valtavasti..!!Ajattelin kertoa puolisolleni asiasta vasta huomenna mikäli testi-ikkunaan tulee selkeämpi viiva ja nyt mietinkin kuinka pystyn olemaan tämän illan vielä aivan hiljaa..!! :D ...Kyllä tätä olisikin jo odotettu, että plussa pärähtäisi...pelottaa vaan että huomenna se on kuitenkin selkeä nega ja ei tässä raskaana ollakkaan!!

No, eikös nuo haamutkin yleensä positiivisen testituloksen merkkejä ole? Itse ainakin ihan ekasta testistä testasin haamun, ja kyllä sitä vaan raskaana oltiin, seuraavassa testissä oli viiva jo paljon tummempi.

Eli varovaisia onnitteluja täältä! [:)]

Niin..no niinhän se minunki kuulemani mukaan yleensä on, että mikäli se haamu sieltä pilkistää niin kyllähän se positiivinen taitaa olla..!!noh, nyt vain huomista aamua odotellessa ja toivottavasti ollaan jo silloin fiksumpia!! [:D]

Onnea! [:D]

Mulla vahveni haamu vasta monen päivän päästä. Eli ei oo huomenna välttis paljoo vahvempi! Jos maltat odottaa (heh kun helppoa!) pari päivää niin tummenee varmasti. Raskaana oot joka tapauksessa, vaikka kuin haalea haamu oliskin!

Takaisin