R res Vieras 1 helmi 2015 #1 moi kysyisin mulla on ovis 5.2 tänään olin hommissa voiko siittiöt olla hengissä vielä 5,2 ja voin jäädä raskaaksi
moi kysyisin mulla on ovis 5.2 tänään olin hommissa voiko siittiöt olla hengissä vielä 5,2 ja voin jäädä raskaaksi
Nomen nescio Satasella mukana keskusteluissa 2 helmi 2015 #2 Hei, siittiöt voivat elää viisikin päivää, toisinaan jopa enemmänkin. Tyttösiittiöt ovat erityisen sitkeitä ja elävät ne poikasiittiötä pidempään.
Hei, siittiöt voivat elää viisikin päivää, toisinaan jopa enemmänkin. Tyttösiittiöt ovat erityisen sitkeitä ja elävät ne poikasiittiötä pidempään.
nnopa Kunnioitettu kommentaattori 27 helmi 2015 #3 En nyt ihan ymmärtänyt, mutta siittiöt tosiaan voivat elää sen viisikin päivää, itselläkin onneksi tärppäsi niin, että siittiöt elivät sen muutaman päivän seksin jälkeen, muuten en raskaana nyt olisi.
En nyt ihan ymmärtänyt, mutta siittiöt tosiaan voivat elää sen viisikin päivää, itselläkin onneksi tärppäsi niin, että siittiöt elivät sen muutaman päivän seksin jälkeen, muuten en raskaana nyt olisi.