Voihan päänsärky

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lissufin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

lissufin

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tammikuunmammat 2015
Onks teillä ollu päänsärkyä nyt raskaana ollessa enemmän kuin ennen raskautta? Mä ainaki kerran viikon aikana saan päänsärky kohtauksen lähes migreenin tyyppisen kohtauksen :sad001 Panadol 1g ei auta, oon kokeillu pamol 500mg hehkutin jo asian puolesta että poistaa kivun mut nyt tuntuu et senkin voima on kadonnut. Alkuraskauden aikana mulle todettiin jännitysniska mut meijän neuvolalääkäri ei osannut muuta sanoa kun tossa lähete fysioon (fysiossa ne ei oikein muuta sano ku pitää hieroa mut sekin alkaa olla tän mahan kanssa aika epämukavaa eikä niinkään nautinnollista) ja panadolia saa vain ottaa. Mitä teille on määrätty päänsärkyyn? Alkaa olla aika kurjaa ku
Taitaa taas tääkin lauantai mennä sohvalla kylmä rätti otsalla ja olla lähellä vessaa.

Täällä kärsitään päänsäryistä lähes päivittäin.. Ennen raskautta ei särkenyt juuri koskaan ja nyt menee aina migreenityyppiseksi eikä särkylääkkeet auta yhtään.. Ei muu auta kuin valot pois, kylmäpussi otsalle ja nukkumaan.. Mahtaako olla vaivana raskauden loppuun saakka :/

Mä jostain luin että alkuraskauden vaivaa on tää likinnä on, mut kai se olis jo helpottunut ku puolessa välissä raskautta jo mennään. Tsemppiä Mariel sulle päänsärkyihin. :Heartred

Jep sama täällä, kerran päivässä jossain välissä särkee ja kerran viikossa menee päivä säryn kanssa :( syytän välillä kyllä ukkosiakin, jotka pyörii täällä aika hurjana!

Mulla oli juuri toisen kolmanneksen alettua 5 pv putkeen migreeni. Siihen ei auta kuin viralliset migreenilääkkeet, jotka eivät tietenkään sovi raskaana oleville. Kävin lääkäriltäkin kysymässä pulmaan apua ja hän neuvoi hakeutumaan sairaalan päivystykseen jos migreeni jää päälle 6 pv ajaksi. Päivystyksessä voivat laittaa suoneen jonkun raskaanakin oleville soveltuvan coctailin lääkkeitä, joiden pitäisi katkaista migreeniputki.

Mulla on parin viikon ajan ollu, välillä ihan sietämätöntä ja on joutunu olee töistä poissa ja sit taas helpottaa, ei auta grammaset panadolit ei mitkään, parasta on kun saa vaan unen päästä kiinni niin hetkeks helpottaa.

Mä otin niihin omiin migreenityyppisiin särkyihini 1g Panadolia ja aivan huoletta päälle 400g Buranaa. (Oon siis jossain ketjussa näistä hirveistä kohtauksistani selittäny..) ja jos ei oo auttanu ni suoraa päivystykseen. Kolme kertaa kävin siellä lepäilemässä, suoneen suoraa särky- ja pahoinvointilääke ja päälle vielä suolat ja glukoosit. Pari tuntia ku makas pimeessä huoneessa kylmä rätti silmillä nesteytyksessä nii johan koheni olo!

Mulla kanssa särki ihan hulluna yhteen vaiheeseen lähes päivittäin, nyt ei enää ihan niin usein. Olen huomannu et panadol zapp 500mg auttaa paljon paremmin kun panadol 1g

Karkki: Kokeile jos vaan pystyt nii pamol 500mg joka suusssa hajoaa. Sitä taitaa saada mustaherukan makuisena. Se auttaa kans tosi nopeesti :)

Täällä on särkeny heinäkuun alusta asti päätä.. Rv 20+0. Korkeintaan pari päivää pysyy poissa ja taas jatkuu. Pahimpaan migreenityyliseen kipuun mulle on määrätty panacodia. Ei sitäkään mielellään söis mut välil tuntuu että järki lähtee säryn takia.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Takaisin