Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista. Mitä sinä aiot hankkia vauvalle?

Mulla tekis mieli jo ostella, mutta haluan ekana tietää sukupuolen, koska esikoinen poika ja hältä paaljon vaatteita tallessa niin haluan sit ostaa vaan jotai "hienonmpaa" tälle oli kumpi vaan 😊
Mitä kevättalven vauvalle pitää hankkia etes 🙊 meneekö vaunuissa paksummassa untuvapussissa ja vanupuvussa vai pitäökö olla toppapuku vielä.

En oo hankkinut mitään, koska sisko sai lapsen helmikuussa ja sieltä tulee aika pitkälti kaikki.❤️

Toki rattaat täytyy hankkia, mut niihinkin on jo tulossa vaunukoppa ja turvakaukalo. Pinnasänky laskettavalla reunalla ja säädettävällä pohjalla täytyy myös hankkia, että saa meidän sänkyyn sen "jatkopalaksi".

En ole vielä hankkinut mitään. Mutta hirveesti ois tehnyt mieli mennä reissussa hipelöimään vauvanvaatekauppoihin 😍 Ei pystynyt, kun oli lapset matkassa eikä meillä ole tällä hetkellä lähipiirissä vauvoja 😂

Tilasin popin alesta esikoiselle kuoripuvun niin samalla tuli tilattua kakkosellekki kevääseen puku 🙊

Olin semmosella käsityökurssilla missä pääsi värjäämään villalankoja luonnon väreillä - pari vyyhtiä piti pistää ylimääräisiä väreihin, niin pääsee ehkä syksymmällä neulomaan jotain pieniä töppösiä yms - plus jos tää raskaus ei jatku niin oonpahan taas kasvattanut lankavarastoa lisää :Smirking Face:

En ostanut mutta peittoa aloin tekemään … sillä varauksella että jos olen tyytyväinen niin pidän, muuten menee lahjoitukseen

Pienen pienen bodyn, joka sopii hyvin kotipuutarhurin babylle, se on vihreä puutarha-aiheinen ja neutraali siten sopii tytölle tai pojalle. Ensimmäinen hankinta.

Haha ihan näin aikaisessa vaiheessa taidan jättää hamstrailut mutta kestovaippoja olen miettinyt kyllä, jos jollain kokemusta niistä kuulen mieluusti ☺️
Käytin jo kahden ekan kanssa 2v asti eli käytännössä koko vaippailuajan :)

Edellisessä joka meni kesken ostin turvakaukalon jonka juuri halusin ja löysin tarjouksesta. Silloin ajattelin että jos ei meille vauvaa syliin asti tule niin ainakin saan myytyä kun niin hyvään hintaan sain😅

Iloisten ultrakuulumisten jälkeen uskalsin ostaa Polarn o pyretiltä ihanat oranssit raitapöksyt koossa 56 :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Takaisin