Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :dummy:

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Mun oli aivan pakko tilata jo alkuvuodesta Reiman muumihaalari+keltaiset asusteet, kun olivat tarjouksessa.
 
muistan kun me käytiin pojalle ostamassa ensimmäiset vaatteet varhaisultran jälkeen. nyt tehdään varmaan samanlailla, niitä pieniä vaatteita vaan on niin ihana hypistellä :smiling face with heart-eyes: mutta kaikki isommat hankinnat jää loppuraskauteen kun meillä tulee muutto vielä ennen vauvan syntymää :smiling-eyes:
 
Nyt rv 6+5 ja viime viikolla ostelin jo ekat muutamat bodyn kirpparilta kun sattui silmään ja tuntui oikealta siinä hetkessä Tiedän että on liian aikaista ja tulee olemaan kauhea paikka ne myydä jos jokin menee pieleen mutta toisaalta kaikkihan voi myös mennä hyvin. :Smiling Face With Halo: Loput hankinnat aion jättää kyllä myöhemmälle.
 
Itse ostin kirpparilta Whisbearin pienen matka kohinalelun. Helppo kiinnittään sitten missä ikinä tarvitaankaan. :smiling face with heart-eyes:
 
Oon ostanut alesta jo muutaman bodyn ja housut.
 
Adidaksen collegepaita ja -housut, saa sitten mätsäävän kuvan otettua :P

Ennen sitä tuli ostettua body ja muki tulevalle isomummalle äitienpäivälahjaksi kun kerrottiin silloin hänelle vauvauutinen :)
 
Takaisin
Top