Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Me halutaan kyllä tietää sukupuoli jo etukäteen, mutta siitä huolimatta ostetaan varmaan lähinnä sukupuolineutraaleja vaatteita, koska haaveissa on (tämä saattaa muuttua piankin synnytyksen jälkeen :hilarious:) yrittää saada lisää lapsia niin olis sitten vaatteet valmiina sukupuolesta riippumatta.
 
Doppleri ostin kotiin aika alussa, onko se sit mulle vai vauvalle
 
Voi voi, tänään ostin söpön bodyn ja pöksyt, miten olikin niin jännittävää Aikamoinen tunneskaala tavattu, hämmentävää.
 
Oon ihan myöhäisherännäinen täällä foorumilla :D Mutta jo ennen rakenneultraa ostelin sukupuolineutraaleita vaatteita, ihan "vahingossa" eksyi ostoskoriin, kun nettishoppasin itselleni mammahousuja. Vihreäraidallisia, beigejä ym. Vaunuja googlasin kauan, ja oli hirveä himo jo ennen rakenneultraa ostaa ne, mutta pitkän intoilun jälkeen en sitten ostanutkaan heti, kun olisin "saanut", eli antanut itselleni luvan. Nyt nekin on hankittu, Britax Smile 3.
Rakenneultran jälkeen olen ostellut sitten enemmän tyttökuosisia vaatteita, sekä torista ja alesta jo untuvapussin vaunuihin, sekä talvihaalarin pienelle, kun viimetalviset oli alessa. Ikean hoitopöytä odottaa kokoamistaan, sänky saadaan sukulaisilta. Äitiyspakkaus itse asiassa odottaa edelleen matkahuollossa hakemistaan, ajan homepäänä siitä joka päivä töistä lähtiessä ohi, mutta en muista hakea :facepalm:
Eli paljon kaikkea oikeastaan jo on, hankkimatta on eniten konkreettista käyttötavaraa sitten hoitopöydän laatikoihin, vaipat, harsot, rasvat, mitä vielä.
 
Ostin vauvalle yhdet vaaleanpunaiset pienenpienet samettihousut kirpparilta 50 sentillä. Kaikkea nimittäin on, mutta halusin vähän juhlistaa sitä, että tulee toinen tyttö. Mitään muuta vähänkään sopivaa ei siihen hätään löytynyt, nuokin housut ovat varmaan laitoksella jo pienet, jos tämä tulee sisaruksiinsa, mutta menevät sitten shortseina.

Nyt pitäisi parin kuukauden sisään kaivaa vauvanvaatelaatikot varastosta, ja käydä vähän läpi, onko kaikkea. Luultavasti on, liikaakin.
 
Takaisin
Top