viimeinen äänestys yhteismiitin tiimoilta ;)

PojanÄiti

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Noniin!
Mahtavaa, meitä olisi kymmenkunta tulossa helsingin tapaamiseen!!![:D]
Nyt siis on se hetki kun ilmoittautuminen muuttuu aikalailla sitovaksi ja pitäisi tuo päämäärä päättää.
Diktaattorin elkein (*onkin mielipuuhaani* ;)) nyt rajasin meille 2 vaihtoehtoa josta saatte päättää mieleisen.

vaihtoehto 1
Lyhyt lounasristeily helsingin saaristossa.  laivalle klo 11 lähtö 11:30, risteilyn kesto 1 1/2 tuntia. jonka jälkeen voidaan jatkaa hengailua helsingissä esim kuppilassa tai puistossa tms.
Risteily+lounas alkaen 26 €


http://www.ihalines.fi/suomeksi/saannolliset/lounasristeilyt.html

Vaihtoehto 2
Pitemmän kaavan mukaan risteily porvooseen jossa lounas raflassa ja takaisin samalla kyydillä.
Lähtö klo 10 (hieman aikaisemmin siis kannattaa olla laivalla) ja takaisin klo n.puoli 8
Hinta 44€, sis.lounas ja meno-paluu.

http://www.msjlruneberg.fi/




Samoilla säännöillä mennään eli demokratia rulaa!! enemmistö määrää :)ja jos on tasapeli niin heitän kruunaa ja klaavaa...
Näihin kumpaakin täytyy tehdä näin isolta ryhmältä ennakkovaraus joten sitten kun ollaan lähempänä niin tiedustelen mahdollisista menuvaihtiksisista.
Laitathan tiedon jos et missään tapauksessa suostu tulemaan jos oma suosikki ei voitakkaan :)
 
Joo pakko myöntää et pahat vaihtoehdot [:D] Mut mulle kelpaa enemmistön päätös joka tapauksessa [:)]
 
Hep!
Onhan jokainen halukas/himokas äänestänyt[;)][8D]!?
Tuon mukaan olisi nyt 6 tulossa[:D].

Lähden reissuun keskiviikkona viikoksi enkä pääse koneelle ennen ensi tiistaita joten silloin varailen pöytiä jos se tulee tarpeen, mutta muistaakseni kymmenen tai yli ryhmien piti tehdä pöytävaraus menujen kanssa joten niitä ruokia ei varmaan tarvitse tietää...
Tarkistan vielä.
Mutta siis ensi tiistaihin tämän asian tiimoilta, adios!!![:)]
 
Nyt on pöötä varattu[:D]
Ihanaiset valasnaiset läks risteileen[:D][8D]
Ruuat voi paikanpäällä valita ja alkotonta ööliäkin löytyy halukkaille :)

Laivalla pitää olla klo 11!!!!
Laiva lähtee helsingin kauppatorilta, kauppahallin oven läheisyydestä.
Pöytä on varattu nimellä koskinen.


Jos on joku joka tuntee sisällään pienen sählän ja tietää jo nyt ettei löydä perille,
nin laitahan viestiä, voin treffata sinut ja sähläsi jossain ilmeisemmässä paikassa[8D][:D].


Mutta nyt peukaloita pyörittelemään ja lauantaina tavataan!!!!
Jännittä jo niin että pissittää...thih!
 
Eli väännätkö mulle rautalangasta: treffataanko me siis esim. 10:30-10:45 siinä vanhan kauppahallin kulmalla vai kö häh? [:D]

HaniMami, se on se matala pötkylä tiilirakennus siinä kauppatorin Silja Linen terminaalin puoleisella kulmalla. [:D] Sekotinko lisää? [:D][:D]
 
Purri: Et sekoittanut[:D]. Mies sen näytti tuossa yhtenä päivänä, kun oltiin torilla käymässä.
 
Piti oikeik kuukelista katsoa, että mitä ihmeen tönöä pitää lauantaina lähennellä, että osuu oikeaan paikkaan. [:D]
Kuis PojanÄiti tuo maksupolitiikka. Ottavatko korttia vai kannattaako varata matkaan käteistä?
 
Pitäkeehän hauskaa!

Mulla jää nyt tämä väliin- vaihdoin teidät kylmästi mieheni seuraan..
Mies jätti Tuskailut väliin ekaa kertaa koko Tuskan historiassa ja me nautitaan viimeisistä kahdenkeskisistä ajoista.

Vielähän me elokuussa (ehkä ehditään) ennen poksahteluita nähdään?
 
Mä joudun kanssa skippaamaan ku aattelin olla rauhallisesti kotosalla.. Jos olo tästä vähän kohenisi.. Pitäkee kivvoo [:D]
 
Hep!

Voidaan treffata kaikki vaikka siinä laivan edustalla, esim 10:50???
Ihanlines on "yhtiön" nimi ja m/s Doris paatin.
Mun numeron voi ottaa talteen jos tuntuu ettei perille löydä tai muuten vaan varuiksi. (soittelen sitten itselleni kun etsin sähläni kanssa oikeaa paikkaa[8D][:D])
040 5318456 ja puhelimeen vastaa Laura.

Rahapolitiikasta löysin sivuilta tuollaisen maininnan:
Aikataulumukaisilla m/s Doris -laivan risteilyillä maksutapoina käyvät käteinen, suomalaiset pankkikortit, American Express, Eurocard, Mastercard, OK, Diners Club, Visa sekä Visa Electron.

Harmin paikka kaika ja minzkuli!!! Ensi kertaan siis, elokuussa kun äippälomat on alkaneet niin voidaan vaikka ihan arkenakin touhuta jotain kimppakivaa :)
Mutta Kaikalle nautinnollista kuherrusviikonloppua[;)]!
Ja Minzkulille parempia vointeja!!!

Nähdään siis pian!!!!
 
Heips. :)

Mä olen kahen vaiheella että pääsenkö sillä oon kyllä huomenna Helsinkiin tulossa mutta ajattelin kyllä siinä iltajunalla kohti Tamperetta vielä lähteä...
Ei hirveesti viittis ees taas reissata...
Jos vaan yöpaikan löytäsin nii saatan tulla sitten lauantaina mukaan risteileen :)
Palaan vielä asiaan myöhemmin.. :)
 
Takaisin
Top