Marppanen Vauhtiin päässyt keskustelija 9 heinä 2016 #1 Laitetaan tänne vähän infoa aina meneillään olevista viikoista. Mukavaa pysyä kärryillä et kuka menee missäkin vaiheessa. :)
Laitetaan tänne vähän infoa aina meneillään olevista viikoista. Mukavaa pysyä kärryillä et kuka menee missäkin vaiheessa. :)
T Tuhisija Jostain jotain jo tietävä 9 heinä 2016 #6 Vau laskurin mukaan 6+0 tänää, nla mukaan toistaiseksi päivä jäljessä
Rouvaskainen Näppärä viestien naputtelija 9 heinä 2016 #8 Minulls on pitkä kierto joten virallisesti olen muutamia päiviä pidemmällä kuin oikeasti. Virallisesti taitaa nyt olla ehkä 6+0 ja oviksesta laskettuna 5+4. :)
Minulls on pitkä kierto joten virallisesti olen muutamia päiviä pidemmällä kuin oikeasti. Virallisesti taitaa nyt olla ehkä 6+0 ja oviksesta laskettuna 5+4. :)
Anrid Oman äänensä löytänyt 9 heinä 2016 #11 Meillä ois nyt 6+2 tuon raskauslaskurin mukaan, ekassa neuvolassa sit näkee pitääkö paikkaansa
V Vieläkö kerran Vauhtiin päässyt keskustelija Maalismammat 2017 9 heinä 2016 #13 Me ollaan nyt 5+2-6+2 .. Pitkä kierto mulla ja melko epävarma o päivästä..
Kultamarja Kommentoinnin ninja Maalismammat 2017 10 heinä 2016 #16 Tänään 4+0. Tuntuu kyllä niin uskomattomalta!