vihlonta virtsaputkessa?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lemppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

lemppi

Vauhtiin päässyt keskustelija
onko muilla tietoa mistä tämä johtuu,tai onko jollain samanlaisia vaivoja?
nyt on vajaan viikon ajan vihlaissut aina silloin tällöin suurinpiirtein virtsaputken kohdalle, todella kova mutta nopea vihlaisu. virtsatien infektiosta ei ole kyse. liittyykö tämä jotenkin raskauteen? yritin etsiä googlen kautta mutta mitään tietoa ei löytynyt...[&:]
 
*heiluttaa kättä* TÄÄLLÄ kans!! Just soitin tänään siskolle ja kysyin, että onko normaalia.. ja on ilmeisesti. Eli kuuluu raskauteen. Mulla ne vihlasut on enempikin "siellä itessään", eli aika alhaalla. Mutta joo, nopeita ja teräviä. Tietääkö joku mitä ne on? Siskolla oli niitä ihan lopussa ja tosi kovana.
 
Ai onko se joku virtsaputki juttu? Tuntuu kauhealta, ihan kun joku terävä jyvä tms. pistäisi..
 
siis tuntuu tosiaan siellä todella alhaalla...suurin piirtein samassa kohdassa kun jos virtsatientulehduksen aikana sattuu.... mulla itseasiassa on lirahtanutkin pikkasen pissiä housuun kun on tullut kova vihlaisu. [&:] tosi ilkeetä kun ei voi mitenkään ennustaa millon kipuja tulee.[:@]
 
voi se olla sielläkin tarkemmin kun ajattelee, olen vaan yhdistänyt sen tuohon virtsaputkeen kun tosiaan meinaa aina lirahtaa housuun kun tulee se vihlaisu. [&:]
 
tänään just ku olin neuvolassa kun neuvolatäti mittas sf:n ni se vaa hipas sormel siit häpyluun päältä ni mulla tuntu et taju menee ja sit se kerto just noist liitoskivuista ja puhuin äitinki kans siitä ni se sano et ne vaa pahenee ku pidemmälle päästää ku lantion pitää leventyä tästä varmaa aika paljon... on meinannu itelläki tulla pissat pöksyy pari kertaa mut onneks oon vielä säästyny siltä ei mitää muuta ku tena osastolle kohta.... ;)
 
Mullakin on tälläisiä tuntemuksia. Varsinkin kun autosta nousee, niin johan alkaa vihlomaan, se sitten hidastaa kävelyä kyllä aika reippaasti. Ja kun se ei tunnu loppuvan ollenkaan, lisääntyy vaan. Välillä vihlaisee kyllä niin että tuntuu että taju lähtee. Hyvä tietää, että kuuluu asiaan...aloin jo huolestua.
 
Joo täällä kanssa ja oikeastaan juuri siellä, mistä vauvelin pitäis joskus tulla uloskin. Välillä vihloo niin kovaa, että ensimmäinen ajatus, että apua nyt se syntyy ja pakko laittaa jalat ristiin...

Mulle kaveri kertoi, jolle oli kerrottu neuvolassa, että se voi olla myös vauva, joka osuu sinne kohdunsuulle tms. Tässä vois olla logiikkaa, koska välillä vauva oli selkeästi toisinpäin, eikä vihlontaa ollut, mutta nyt se mun mielestä on taas alaspäin, ja on välillä ihan tosi koviakin vihlomisia. Toisena kipuna on vihlonta ihan alamasussa, jotka varmaan on sit niitä liitoskipuja.
 
[:)] Joo, ihan normaalia [:D]

Lisays: Musta on aivan ihanaa, kun teilla kaikilla on samoja vaivoja kuin mullakin! Musta on niin kiva lukea naita, haha [:D]
 
Mulla kans vihloo, varsinkin jos kavelen nopeemmin tai istun kyykyssa. Ikava tunne.[:'(]
Ja suonta vetaa takareidesta. Outo paikka[8|]
 
Takaisin
Top