Vieläkö mahtuu mukaan?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pupsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pupsu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heippa kaikille!

Vähäsen tunnen itseni "tirkistelijäksi", kun olen keskusteluita täällä elokuisissa seurannut alusta asti, mutten ole uskaltanut osallistua itse... Alussa oli niin suuri pelko keskenmenosta, ettei uskaltanut iloita raskaudesta ja jotenkin myöhemminkään ei meinannut uskoa koko juttua todeksi. Vaan tuossahan tuo pieni suloinen pakkaus tuhisee. :)

Lähes päivittäin on kuitenkin tullut luettua teidän juttuja, ja niistä on ollut paljon lohtua ja apua omissa pohdinnoissa ja vauva-arkeen totutellessa. Nyt on alkanut yksin vauvan kanssa kotona oleskelu tuntumaan hieman ahdistavalta, ja jo kaipailen muiden mammojen seuraa! Meinasin jo tulla mukaan viimeisimpään livetapaamiseen Kamppiin, mutten sitten kehdannutkaan... Vieläkö kelpuutatte mukaan porukkaan? :)

Meidän tyttö syntyi siis 18.8 ihan tasan laskettuna päivänä.

Täältäkin lämpimät tervetulotoivotukset!

Olisit ihmeessä tullut treffeille Kamppiin. Seuraavalla kerralla, eikös joo?[:)]

Haluaisin myös mukaan,en ole suomalainen ja sen takia hirmu ujo kirjottama suomeksi.Mutta minulla on ihana pikku poika,synt. 11.08.10.

Tervetuloa [:)]

Pupsu Mulla meni kans melkein rakenneultraan, että aloin uskomaan siihen, että kaikki voisikin ehkä mennä hyvin!

Kiitos! Kiva päästä porukkaan mukaan! Toivottavasti löytyy aikaa kirjoittamisellekin nyt sitten... :)

hannakoo: Joo, ehdottomasti seuraavan kerran mukaan tapaamiseen! Olis ollut niin helppo viimeksikin, me asutaan vielä toistaiseksi ihan keskustassa niin ei olisi ollut pitkä matka tulla.

Moi vaan! Täällä olis kans yks äiti, joka haluaisi liittyä mukaan. Poika on syntynyt 21.8. Mahtaisko vielä mahtua?

Jeij! nimenomaan vertaistukea tässä kaipailee...ja erityisesti niiltä, jotka ovat samassa tilanteessa eli teiltä!

Hei, täälläkin olisi yksi uusi äiti.. Meidän neiti syntyi muutaman päivän etuajassa 28.7. mutta aina oon henkisesti kuulunut elokuisten ryhmään [:)] Oon lueskellut koko vuoden ajan näitä juttuja enemmän tai vähemmän aktiivisesti ja saanut apua moneen asiaan.. Olen säästynyt monelta soitolta neuvolaan kun on lukenut näitä teidän kirjoituksia. Kiitoksia teille kaikille siitä!

Eli olen 27v, asun Etelä-Pohjanmaalla ja olen ensimmäistä kertaa äiti. Kenelläkään ystävälläni ei ole lapsia, mutta sukua asuu samalla paikkakunnalla ja heiltä olen voinut onneksi kysellä kaikenlaista vauvanhoitoon liittyvää. Ja suhde esimerkiksi omaan äitiin on lähentynyt tosi paljon. Mies rakentaa meille omaa taloa ja on päivät poissa, mutta onneksi meidän neiti on sen verran kiltti tapaus, että pystyn yksin hyvin häntä hoitamaan. Toki niitä huonompiakin päiviä löytyy.. On lohduttavaa tietää, että muitakin on samassa tilanteessa.

Täysimetyksellä mennään, tuttia ei huolita, viime aikoina unet on ollut 6,5-8h (paitsi viime yönä jotain ihan muuta, hohhoijaa ja haukotus), omassa pinniksessä nukutaan nykyään (niin paitsi viime yönä). Hirveä vauvakuume on jo iskenyt, mistä en tosin oo miehelle puhunut sanaakaan [:D] Synnytys oli todella helppo, menkkakivut on olleet aina lähes yhtä pahoja ku supistukset mutta supistukset kesti vaan hetken kerrallaan!

Neiti naureskelee ääneen ja viihtyy itsekseen pitkiä aikoja mobilea katsellen tai leikkimatolla. Niin kauan kun hän ei ole liian väsynyt niin kaikki on hyvin, mutta jos päivällä ei saa nukuttua kunnon päikkäreitä niin illalla nukkumaan saaminen on hyvin hyvin hankalaa.. Olisikohan tässä tärkeimmät.. Jos pääsisin mukaan juttuihin [:)] Monesti juttuja lukiessa tekis mieli kommentoida, mutta vielä on jäänyt. Niin ja meidän neidin nimi on Milma ja iso tyttö on jo. Ensi viikolla vasta päästään 3kk neuvolaan, mutta painoa on jo reilusti yli 6kg.

Tintsulle myös lämpimästi tervetuloa! Todella kaunis nimi tytöllä [:)] Ja tulevaisuudessa jos ja kun tekee mieli kommentoida johonkin kirjoitukseen, niin ihmeessä, sitä vartenhan täällä ollaan! [:D]

Tervetuloa kaikki uudet!

Tintsu82, teilläkin taloprojekti samaan aikaan meneillään, tuu kertomaan lisää tilanteestas jos haluat niin tonne Rakentaminen ja vauva-keskusteluun. [:)]

Heippa, minäkin olen viestejänne lukenut, mutta enpä ole aiemmin saanut aikaiseksi rekisteröityä...

Eli meille syntyi tyttö 24.8, raskaus kaikessa tuskaisuudessaan ja synnytys meni hyvin ja uusi arki alkaa pikku hiljaa sujumaan. Minulla on ennestään kaksi poikaa, syntyneet vuonna -96 ja -98. No siinä pikaisesti, nyt vauva kaipaa, osallistun keskusteluihin jatkossa [;)]

Täällä myös yksi vertaistukea täältä löytänyt tuore äiti. :)
Poika syntyi 3.9. mutta laskettu aika oli elokuun puolella.

Tääl olis kanssa yksi elokuun mamma:) poika syntyi 8.8. luka tuli pikkuiselle nimeksi. Josko sitä nyt löytyis aikaa kirjotella tänne. lukenut olen alusta asti lähes päivittäin. 

Takaisin