Vielä lisää vaiko ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Joo,elikkäs mulla on kolme lasta ikäluokissa 9v, 7v ja 11kk. itellä mulla on ikää kohta 32v.
Kahden ensimmäisen raskaus sujui täysin normaalisti, tämän viimeisen kanssa oli ongelmia alusta aina siihen saakka että rakas syntyi.. oli vuotoa 7rv lähtien, istukka oli väärässä paikassa aluksi ja kun istukka siirtyi huomasivat lapsen kasvavan heikosti (oli ongelmaa istukan ja napanuoran kanssa) siispä koko raskaus aina viikosta 7 olin sairaskirjoilla ja enkä saanut tehdä mitään raskasta..ja vieläpä synnärillä sitten käynnistivät synnytyksen ja poltoista tuli liian rajut, lapsen sydänääni heitteli liikaa ja eikä suostunut laskeutumaan , mutta lääkärien nopeasta toiminnasta hätäleikkauksella selvittiin molemmat :)
ja nyt sitten itse keskustelun aiheeseen elikkäs:
Olen jo pari kuukautta halunnut neljättä lasta ja tämä halu vain kasvaa koko ajan. Vauvakuumetta vaiko mitä ihmettä? olen keskustellut asiasta mieheni kanssa ja hän on sanonut että miettii asiaa.. Pelkääkö hän sitten synnytystä (ei ole kahden ensimmäisen biologinen isä, eli tämä ns.dramaattinen raskaus on hänen ensimmäinen kokemus)  
mutta entäs minä sitten? olenko sekaisin kun vielä lisää haluan? useamman lapsen vanhemmat kertokaa kokemuksistanne, millaista on kasvattaa esim.4 lasta?? eikat se pitäis raskaampaa olla kuin 3 lastakaan, eikä mulla kyllä raskasta ole näidenkään kanssa.
 haluaisin lisää lapsia, mutta mikä minua siinä mietityttää?  pelko ed. raskauden uusiutumisesta vaiko mikä? auttakaa selvittämään ajatuksiani.. ne pyörivät päivittäin raskauden, vauvan ja jännityksen ympärillä..

Takaisin