Eevve
Oman äänensä löytänyt
Aloitan ketjun, jonka koen hyvin tärkeänä myös näin raskauden aikana että raskauden jälkeen :) onko muilla kanssa odottajilla millaiset taustajoukut? Löytyykö kaveriporukasta esim. samaan aikaan odottajia ? Ovatko isät mukana odotuksessa vai odotatko yksin ?
Ainakin näin esikoista odottavalla koen itse, että myös täältä foorumilta saatu tieto ja apu tulee enemmän kun tarpeeseen
Minulla itselläni on mm. 4 ystävää jotka odotamme samaan aikaan lasta, minä olen joukossa neljäntenä lasketusta ajasta laskettuna. Myös oma äiti on ollut isona apuna.
Lisäksi ihana huomata kuinka huolissaan oma isosisko, jolla ei ole lapsia, on ollut voinnistani.
Eli täällä ainakin tuntuu verkosto pelaavan, mites muilla ?
Ainakin näin esikoista odottavalla koen itse, että myös täältä foorumilta saatu tieto ja apu tulee enemmän kun tarpeeseen
Minulla itselläni on mm. 4 ystävää jotka odotamme samaan aikaan lasta, minä olen joukossa neljäntenä lasketusta ajasta laskettuna. Myös oma äiti on ollut isona apuna.
Lisäksi ihana huomata kuinka huolissaan oma isosisko, jolla ei ole lapsia, on ollut voinnistani.
Eli täällä ainakin tuntuu verkosto pelaavan, mites muilla ?