Veristä vuotoa

Sofi

Näppärä viestien naputtelija
Yritin tuolla yleisellä puolella kysellä muttei kukaan kommentoi...
Onko täällä kellään ollut tässä keskiraskaudessa veristä vuotoa? Ei siis menkkasuuruusluokkaa vaan semmosta vaaleanpunaista veristä valkovuotoa (en nyt viitsi kuvailla enempää :)) jossa on ollut pari nuppineulanpäänkokoista hyytymää. Beibi liikkuu joten en IHAN kamalan huolissani ole ja neuvolantätikin sanoi että katsotaan huomenna mikä tilanne, mutta kyllähän se mietityttää kun ei se nyt ihan normaalia ole.
Kävin afrotanssissa lauantaiaamulla ja sitten oli vähän semmosta sekstailua muttei yhdyntää, mutta mietin että johtuisko kuitenkin noista "rasituksista"... Sunnuntaiaamulla alkoi vuoto. Päällä myös antibiootti mikä mulle yleensä puskee aina hiivatulehduksen, nyt kyllä buustaan maitohappobakteereja tuplamäärää kuin normaalisti jottei niin kävisi, eikä kyllä mitään oireita siihen suuntaan ole. Paitsi tuo vuoto.
Kokemuksia?
Kiits, t.Sofi
 
Mulla oli alkuraskaudessa runsasta verenvuotoo.. Ja viikolla 21+ jotain oli virtsassa verta.. Kävin labrassa ottaa näytteet ja puhtaat oli.. Eli meinasivat et johtuu siitä että kohtu on normaalia alempana joten siel ne mun elimet kai pikkasen yliherkistyy välistä ja alkaa vuotaan.. Neuvona antoivat ei saa tehdä mitään.. ei imurointia tai mitään painavan nostoa vain paljon lepoa.. ei saanu edes harrastaa sexiä :/ nyt sitten viimeks ku kävin viikolla 24+ jotain niin ei ollu enään merkkejä verestä
 
En yleensä vastaa näihin ettei mammat huolestu turhaan, koska niinkuin tuosta mun tickeristä näkyy niin ite en päässyt ihan loppuun asti.. ja veristä vuotoa oli mulla sekä alku että keskiraskaudessa. Tosin, mulla tuli kyllä lapsivettäkin pihalle. Mutta jos sitä ei paljoa tule niin kannattaa vaan tarkkailla tilannetta, ja jos voimistuu niin soittoa äitipolille, ja mahdollisimman tarkkaan kuvailet oireita. Mitä pidemmälle pääset raskaudessa, sitä herkemmin ne todennäköisesti pyytää sut tarkistukseen.
 
Ei ole ollut, mutta olen useasti kuullut näin olleen. se voi olla esimerkiksi ihan ärtyneistä limakalvoistakin johtuvaa, jos kerta olette hieman edes jotain touhuillut.
 
Nyt näyttäis siltä että taisi jäädä tuohon pariin päivään se vuoto... Kai se noista viikonlopun sinänsä kivoista :) rasituksista johtunutta limakalvoperäistä sitten oli.

nobody, olet kuitenkin hyvä esimerkki siitä, että asiat voi mennä hyvin vaikka meneekin eri tavalla. Tokihan sitä voisi elellä pumpulissa ja kuvitella ettei koskaan mitään pahaa tapahdu, mutta mun aivolaadulla siihen ei ole mitään mahdollisuuksia. On siis kiva saada tällaisia positiivisia esimerkkejä, vaikka haasteita teillä varmana on riittänyt. Toivotaan että meitin poika malttaa pysytellä sisällä vähän kauemmin (ainakin nyt vielä pari kuukautta).

Vaikka tietää, että vuodot ei välttämättä kerro suurista ongelmista, kyllä siitä aina (etenkin km kokeneena) sävähtää kun paperissa onkin muuta kuin mitä odotti. Melkoista vessapaperin tuijottelua ja mahan ajattelua tämä minun elämä nykyään. Onneksi on rajattu aika, sitten tulee uudet haasteet... :) Kiitos vastauksista.
 
Takaisin
Top