Verenvuotoa?

Dindi

Silmät suurina ihmettelijä
Seksin jälkeen huomasin pientä verenvuotoa, paperipyyhkäisyn verran, mukana oli muutama alle millinkokoinen verirökäle.. säihkädin tajuttomasti ja vieläkin pelottaa km... onko muilla ollut?
rv 6..
 
Heips. Täällä ollaa noin rv. 5 ja tiistaina tein + testin ja samana iltana lorahti ihan kunnolla verta housuihin (ruokalusikallinen)
Eilen keskiviikkona tein uuden testin ja plussaa vielä näytti.. Nyt tänä aamuna vähän puuhailtiin ja vähän veristä juttua taas emättimessä, pikkuruinen tippa päässyt alushousuihinkin. Ei voi muutakun odotella ja katsoa miten käy :/
 
Suosittelen lääkärissä käyntiä. itsellä oli veristä vuotoa raskauden alussa... vklla 6.. joka sitten olikin kohdunulkonen.. :(
Testi voi olla vielä kauan aikaa positiivinen mut labrassa seuraisivat sitä hcg arvoa,onko laskussa vai nousussa.
 
Pikkunen verenvuoto seksin jälkeen on käsittääkseni normaalia kun kohdunsuun limakalvot on herkkänä. Neuvolasta antavat tod näk neuvon seurailla asiaa... Ei wk 6 välttämättä näy ultrassakaan vielä mitään vaikka olis ihan normaali raskaus. En nyt muista lukuja mutta aika monella on verenvuotoa alkuraskaudessa ja jos ei ole kipuja pitäis olla ihan vaaratonta. Tiiän kyllä että helpommin sanottu kuin tehty olla ajattelematta asiaa...
Vuodon (vähäisenkin) aikana muuten kannattaa välttää ainakin seksiä ja vesiurheilua tulehdusriskin vuoksi.
Tsemppiä odottamiseen!
 
Itse olen 9 viikolla ja eilen illalla pelästyin kun vessapaperiin jäi hieman verta, tänää sitä oli myös hieman alushousuissa,mutta näytti että oli tullut valkovuodon mukana. Minulle sanottiin että joka viidennellä raskaana olevalla on veristä vuotoa ja varsinkin sitä saattaa ilmestyä menkkojen aikana ja jos ei ole kipuja ja vuoto on niukkaa ei tarvitse pelästyä.
 
Moikka KohtaloToverit. Täällä noin rv 9 , eilen just huomasin virtsatessa että tuli sellasta ruskeahkoa töhnämäistä "vuotoa"/"tiputtelua" mitä lie, ja sit säikähdin tottakai kamalasti kun ekaa kertaa raskaana tässä ollaan.. Noh.. Pikkuhiljaa rupes tulee ihan punasta verta ensin niukasti ja sit vähän enemmän.. Nyt sitä on jatkunu jo päivän ja sattuu välillä alavatsaankin.. Verta ei kuiteskaan tule niin paljon kun menkka-aikoina.. Olen yritellyt etsiä vastauksia, mutta turhaan.. Pelkään tietenkin pahinta koska en halua menettää esikoistani.. Muutamissa artikkeleissa ja neuvoloista saaduista kirjoista ja vihkosista oon saanu tietoa että vuoto voi johtua myös  liiallisesta fyysisestä tekemisestä, jos ei vaikka muista levätä tarpeeks yms.. Mutta ei alavatsan pitäis kipeä olla.. Oon tosi peloissani ja haluaisin vastauksia... Huomenna vasta mahdollisuus ottaa lääkäriin yhteyttä. Olen tosin kuullut,että eräs vuosi verta joka kuukausi raskaudensa aikana , ihan kuin menkat olisivat olleet ja lapsi siitä huolimatta syntyi terveenä eikä siinä mitään sen ihmeempää. Paitsi että verta tuli kuin kuukautiset kuukausittain..
 
Takaisin
Top