Verenvuotoa

Emilia1983@

Puuhakas puhuja
Onko toivoa enää..Eli plussasin selkät viivat torstaina,digitaalinen testi näytti raskaana 1-2 vko. Eilen illalla alkoi pieni rusehtava vuoto ja verta myös tiputteli enemmän kuin kiinnittymisvuodon jälkeen. Ei kai vaan keskenmeno(?). Surettaa! Juuri kun olin onnellinen ja odotin tiistain ultraa koska sinne sain ajan varattua munasarjakystien vuoksi jotka on löytyneet molemmista munasarjoista alkuvuonna. Ne oli toiminnallisia kystia. Olen ajatellut niiden tuottavan sitä pientä vuotoa joka alkoi heti samaan aikaan kun raskauduin. Sitä oli n. 4:nä päivänä aamuisin.
Toivo elää että vuoto johtuisikin näistä. Särkee molempia munasarjojakin välillä. Alavatsapolttoja ei ole vielä. Aamulla tuli hyytymä myös ja vuoto alkoi runsastua.
 
Valitettavasti aika suurella todennäköisyydellä voimakas vuoto ja kivut tarkoittaa keskenmenoa. :sad001 On kuitenkin mahdollisuus että ne johtuisikin esim. niistä kystistä. Tsemppiä! :Heartred Onneksi pääset huomenna ultraan, siellä sen pitäisi selvitä.
 
Valitettavasti aika suurella todennäköisyydellä voimakas vuoto ja kivut tarkoittaa keskenmenoa. :sad001 On kuitenkin mahdollisuus että ne johtuisikin esim. niistä kystistä. Tsemppiä! :Heartred Onneksi pääset huomenna ultraan, siellä sen pitäisi selvitä.

Eilen ultrassa olimme mutta asiat jäi hieman epäselviksi. Lääkäri ei ollutkaan gynekologi vaan tavallinen lekuri. Hän ei osannut nähdä edes munasarjoja. Kauan ruutua katseli ja mietti. Sitten näytti minulle käänsi ruudun ja sanoi tuossa on jokin. Ei tiennyt onko se raskauspussi vai mikä. Itse päättelin kyllä sen raskaudeksi koska siinä oli pussi ja sen sisällä alkionnäköinen...Epäili että voi olla vesikysta. Mutta se vaalea kohta oli mielestäni alkio. Määräsi verrstä hcg ja se otin eilen heti. Tuloksesta lääkärin piti soittaa mutta eilen ei soittanutkaan. Vuoto on tyrehtymässä. En tiedä siis mitään.
 
Keskenmeno. Ei edes pahoitellut tai ottanut osaa eikä sanonut mitään lohduttavaa.
Soitin neuvolatädille terkkariin ja verikoe negatiivinen. Aamulla sain silti haamuplussan RFSU testillä. Mutta pakko uskoa neuvolan tätiä. Vuodotkin loppui jo. Lyhyt keskenmeno. 3pv vuotoa.
 
Otan osaa. :sad001 Onpa sinua kohdeltu ikävästi. Luulisi tuossa tilanteessa saavan jonkun asiansa osaavan ultraamaan.
 
Takaisin
Top