Verenvuotoa - menkat, keskenmeno vai jotain muuta?

ParvatiPatil

Oman äänensä löytänyt
Ovulaatio oli noin viikko sitten. Tänään tuli yhtäkkiä aika reilusti verta vessakäynnillä. Kuukautisten pitäis alkaa kaiken järjen mukaan vasta vapun jälkeen.
 
Mietinkin että voisiko olla jotain hedelmöittymiseen tai munasolun kiinnittymiseen liittyvää vuotoa? Onko kenelläkään ollut vastaavaa kun on ollut raskaana? Yleensä kiertoni on tosi säännöllinen, päivän pari voi heittää.
 
Voi kun olis tärpännyt... [8|]
 
Mulle kävi pari kertaaa noin että menkat alkoi n. viikon etuajassa. Minulla kans säännölliset joten itse ainakin tulkitsin sen niin että hedelmöitys oli tapahtunut mutta jostain syystä se ei kiinnittynytkään kohtuun vaan tuli pois.
 
no voin kertoa henk koht. et itellä oli kahdet "menkat".
oudon lyhyet kylläkin mut oletin ettei oo tärpänny.
eilen oli ihme tiputtelu vuotoa, ja menkat loppu yli viikko sitten.
oli sit pakko mielenkiinnosta tehä testi.
no positiivinen sieltä tuli !
Yritetty tosiaa jo syksystä.
ihan tuli puista,
tänää jo neuvolas ja he löys sieltä sykkeen,
eli viimiset kahet "menkat" tullu silti.
eli viikkoja "jo" 10+5
ihan oon sekasin ja peloissani:D
ku tota tiputteluu oli eilen,
mut se loppu ja ei oo kipuja ollu,
ens viikolla kattoo et kaikki on hyvin.
mut tässä nyt sit et uskaltaako tätä nyt juhlistaa tai siis iloita tosissaan.


että kaikki on mahdollista !
tsemppiä !
 
Moi! Viimeinki uskalsin tänne aloittaa kirjoittamaan.. en tiiä mitä tää on.. lopetin pillerit jo juhannus viikol ja menkat alkoikin jo samal viikol... tähän asti oo kerenny tekemään jo 3 testii.. Nyt viimeks oli semmonen "tapaus" ett menkat oli viikon myöhäs ja ajattelin jo ett "ihanaa, olenkohan raskaana" mutt sitte ku tein testin se näytti negatiivista ja heti seuraavana päivänä alkoikin menkat, vuoto ei ollut mitään niukkaa, normi määrä ja 5pv sitä kesti.. jännä kuitenki ku tähän asti menkat alkanu sillon ku on pitänyki (mun kierto 33-37).. ja raskausoireitaki mul oli jo.. jatkuva nälkä, vähän väliä veskis piti olla, raudan maku suussa yms.. en tiiä mitä ajatella.. [&o]
 
Vaikka on vanha ketju niin nostellaanpas nyt kun itsellä samanlainen tilanne meneillään. :/
Kokemuksia muilta siis kaipailen!


On: Nyt kp26/28-30, dpo8-9. Viime viikon keskiviikkona-torstaina oletettu ovis, johon plussat testin avulla. Eli viikko sitten olisi mahdollinen hedelmöittyminen tapahtunut. Nyt tälle viikkoa keskiviikkona rupesi vessassa käynnin yhteydessä kun pyyhkinyt, niin jäämään pientä tuhrua paperiin. Torstaina oli jo side laitettava, ettei pöksyt mene likaiseksi. Kuitenkaan ei tullut niin paljoa kuin yleensä kuukautisten aikana, eikä todellakaan samanlaista vuotoa kuin kk. Iltaa kohden se vuoto sitten hälveni, eikä yön aikana tullut kuin pieni tuhru siteeseen. Nyt perjantaina on sitten vuotanut reippaammin. Veri kirkastunut ja siteeseen tullut selvästi jälkeä. Kuitenkin vielä veri tummanrusehtavaa, eikä niin kirkasta kuin minulla yleensä kuukautisten aikaan on.

Kysymys kuuluukin että voiko tämä olla sitä kiinnittymisvuotoa? Onko mulla kroppa sekaisin että oikeasti alkanut menkat viikkoa liian aikaisin? Olenko raskaana, mutta nyt ns. valemenkat? Vai mitä ihmettä tää on.. :sad001
Testiä ei oo järkevää tehä ko ens viikon keskiviikkona, jolloin oletetusti olisi oikeat menkat alkamassa. Turhauttavaa! Toivottavasti vuoto loppuu tänään tai huomenna viimeistään..
 
Takaisin
Top