Verenvuoto plussauksen jälkeen

Kyllästynytyrittäjä

Silmät suurina ihmettelijä
Meillä kävi nyt onni ja tein plussatestin toissapäivänä ja silti nyt tiputellut/ollut niukkaa vuotoa muutaman päivän.
Kuinka ootte tienneet onko kyseessä keskenmeno vai onko teillä ollut vuotoa ilman keskenmenoa.

Valitettavasti vain aika näyttää. Itselläni esikoisen raskaudessa oli vaaratonta tiputtelua alkuraskaudesta. Se voi kuitenkin myös olla merkki keskenmenosta. Kannattaa seurata testeillä vahvistuuko viiva. Jos himmenee ja katoaa, on raskaus mennyt kesken. Sama juttu jos tulee ihan selvää menkkavuotoa. Tsemppiä! ❤️ Toivottavasti kohdallasi on kyse vaarattomasta vuodosta.

Mulla kans esikoista odottaessa oli vuotoa just ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja vielä seuraavienkin kuukautisten ajankohtana tuli niukkaa veristä vuotoa. Noiden vuotojen välissä käytiin varhaisultrassa, ja ihan viikkojen mukainen raskaus kohdussa todettiin. Meillä vuoto ei siis tarkoittanut yhtään mitään, ja kaikki meni hyvin. Ihan hirveästi stressasi ja pelotti kyllä, muistan sen todellakin elävästi. Mä pidän sormet ja varpaat ristissä että vuoto ei sulla tarkoita mitään vakavaa ❤

Mulla on ollut niukkaa vuotoa molemmissa raskauksissa, ensimmäinen meni kesken ja toinen päättyi onnellisesti. Vuoto oli just samanlaista molemmissa raskauksissa, joten pelotti ihan kamalasti tokassa raskaudessa että meneekö sekin kesken. Onneksi ei, mutta vuodosta ei tosiaan ainakaan omalla kohdallani voinut päätellä mitään. Paljon tsemppiä ja peukut pystyssä että vuoto ei merkitse mitään! ❤️

Mulla tässä onnistuneessa raskaudessa oli menkkojen oletettuna aikana vuotoa mutta loppui ja sitten plussan jälkeen oli pyyhittäessä kirkasta verta sitä tuli päivän ajan ja kaikki ollut kunnossa. Ja eilen oli vilkas tyyppi nt ultrassa ☺️Kesken menneessä raskaudessa aloitin tiputtelemaan siteeseen asti tummaa verta pari viikkoa ennen kun tyhjeni kokonaan 😔

Takaisin