veren maku suussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja piuku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P

piuku

Vieras
Moikka!

Onko kenelläkään ollut raskausoireena veren maku joka viipyy hetkellisesti suussa?
Olen tulossa kohta hulluksi kun ovulaatio limat tulivat viime viikon pe 3.1 ja miehen kanssa halailtiin lauantaina 4.1...sunnuntaina alkoi menkkamainen jomotus ihan pieni. Sen jälkeen rintoihin ilmestyi näppyjä ja mahaa juili munasarjoista ihan pienesti muutamien päivien ajan..Maha on turvonnut, valkovuoto on kellertävää ja paksua. Pissatulehdus oloa ollut koko viikon ja armotonta nälkää..se miksi raskautta epäilen on ettei minulla ole huono olo tai rintojen kipua jotka tuntuvat olevan niin yleisiä. Raudan maku oli viimeinen toivoni ja kun se tänään tässä hetki sitten ilmestyi SÄIKÄHDIN! sitten se tuli hetken päästä uudelleen!

Mitäs sanotte?tuntuu monilla olevan raudan makua joka kestää monia päiviä..:c Kiitos jos viititte kommentoida!

Eipä ollut itsellä, mutta olen kyllä kuullut, että monella olisi ollut raudan/veren maku suussa oireena raskaudesta.

Olen jo toiseen ketjuun kirjoitellut asiasta, mutta sanonpa nyt vielä tässä, että muistakaa nyt hyvät ihmiset, että oireettomuus ei tarkoita sitä ettei ole raskaana, eikä kaikkia oireita kannata tulkita raskaudesta johtuviksi. Raskaus voi olla hyvin erilainen eri ihmisillä ja eri kerroilla. se, mikä aikaisemmin on ollut merkki raskaudesta, ei välttämättä enää päde uudessa raskaudessa. Myös kuukautisiin ja moniin hormonihäiriöihin kuuluu ihan samoja oireita kun alkuraskauteen.

Itse olen edelleenkin hyvin vahvasti raskaana (laskettu aika 24.2.), vaikka mitään oireita ei ollut ensimmäiseen yhdeksään viikkoon (paitsi kuukautisten poisjäänti, joka kyllä on minulle ihan normaalia hormonhäiriöistä johtuen).

En halua olla lannistava! Se ei todellakaan ole tässä tarkoitus, toivon todella, että on ketjun aloittajalla tärpännyt! Kirjoitan näin, koska itsellä ja monella muulla on yritysaikana liiallinen oireiden tarkkailu tuottanut ylimääräisiä pettymyksiä, joilta toivoisin kaikkien säästyvän.

olet ihan oikeassa..kiitos viestistä!
olen notkunut näillä palstoilla nyt ihan liikaa ja lukenut ihmisten oireista. tulen kohta hulluksi! pitäisi nyt vain rauhoittua ja odottaa viikko vielä! Miten sitä pystyy oivoivoi...
tulen kertomaan miten kävi!

Takaisin