Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
Mies veikkaa 17.10, mä sanoisin että 19.10. eli siinä vkl 35 suunnilleen.
 
Veikkaan marraskuun ekoja päiviä, kun esikoinen syntyi 40+0 ja toinen 35+2, kolmas vois mennä siihen väliin johonkin 37-38 viikoille. :happy:
 
Mulla on 2 marraskuun poikaa, jotka syntyneet molemmat 39+4 eli jos tämä on poika veikkaan 39+4 1.11 :D jos on tyttö menee varmaan yli.
 
Muokattu viimeksi:
Mies veikkaa 17.10, mä sanoisin että 19.10. eli siinä vkl 35 suunnilleen.

Ois kyllä hienoa jos pysyvät kaikki masussa niin pitkään. Minun kolmossiskot synty rv 28+jotain ja paino hädin tuskin kilon per vauva. :Heartred
 
Ois kyllä hienoa jos pysyvät kaikki masussa niin pitkään. Minun kolmossiskot synty rv 28+jotain ja paino hädin tuskin kilon per vauva. :Heartred

Niimpä :Heartred On vähän toiveajattelua tuo vk35, saa nähä sitten :joyful:
 
Meillä laskettu aika 11.11 mutta todennäköisesti syntyy lokakuun lopulla kun suunniteltu sektio noin 2 vko ennen laskettua aikaa :Heartred
 
minäkin veikkaan isänpäivää, eli 10.11. Tai ihan siinä kintaalla. La on 15-16 ja esikoinen syntyi 8 pvää ennen la:ta. Mies, hänen isänsä ja veljensä on syntynyt marraskuussa, minunkin muutama serkku, että marraskuu on suht ruuhkaisa syntymäpäiväkuukausi :grin
 
Meidän lähisuvun ensimmäinen marraskuun vauva tulossa. Pojat syntyneet 41+3 ja tyttö 41+1 eli sen mukaan 13.11 on mun veikkaus, jos menee isosiskon jalanjälkiä
 
Meillä la 30.10 mutta kun tulee suunnitellulla sektiolla viikkoa aikaisemmin niin 23.10 varmaankin :)
 
Takaisin
Top