Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
Mikäli tulee kun isommat sisarukset kaikki samoilla viikoilla 40+3 niin hänen päivänsä on 4.12❤️
 
Minun syntyy mun synttäreille, 26.11., 10pv ennen laskettua. :wink Kaikki ovat syntyneet ennen laskettua, viimeisin 38+0.
 
Jos menee saman verran yli ku esikoinen, niin sitte syntyy 17.12. La ois 12.12 ja sillon on myös mun oman äitin synttärit, oispa aika huippua ku osuis samalle päivälle!
 
Meillä varmaan menee yli ilosesti, esikoinen kun on kyseessä ja esim. miun äidillä kaikki myö mukulat muistaakseni menty yli. Ennustan et alotellaan 31.12.-19 ja syntymäpäiväksi merkataan 1.1.-20. Viime vuodenvaihteen vietin kolarin jäljiltä tutkittavana lanssissa ja alotin vuoden ensiavun käytävällä maaten, ni ens uutenavuotena voisin hyvin olla synnyttämässä. :smiley-angelic003
 
Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin käynnistetään viimeistään laskettuna, joten 5.12 syntyy (koska 6.12 on itsenäisyyspäivä ja käynnistys tehdään arkena).
 
Jos toinen menee samalla kaavalla ensimmäisen kans, niin vois syntyä jo 15.12.
 
Ei mitään hajua päivästä. Ensiksi vain toivon että selvitään loppuvuoteen asti raskaana...
 
Toivottavasti ei laskettuna aikana, koska se näyttäis olevan 13. päivä ja perjantai. :wink
 
Jos menee samoin kuin esikoisen kanssa, syntyisi 31.12 mutta jos tuleekin ennen laskettua kuten kuopus, syntyisi 13.12 :D samat numerot päivämäärissä, mutta toisin päin vaan :D
 
Mun pitää ottaa veikkaus uusiksi, kun sen verran heitti tuo laskettuaika. Nyt veikkaan 4.11.
 
Takaisin
Top